|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?Disse lager jeg å sender med i barnehagen på turdager. Spiser de også når vi skal kose oss litt ekstra til kvelds.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 22-09-08 kl 11:11. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?Onkelen min skjærer slike epler i små biter og blander med stekt bacon. En veldig god ting å ha til søndagsfrokosten/brunsjen. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?Skygger unna. Tenkte jeg muligens hadde noen tips, men tviler på at det finnes fler oppskrifter med pler enn det er ramset opp her.
|
|
|
#27 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?Hvis du får tak i filodeig kan du lage små eplepakker.
|
|
|
#28 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?Åh-hå-hå! Eplepakker hørtes fantastisk ut |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?
Det som er viktig er å arbeide litt raskt, så alle ingredienser bør være ferdige og klare til å danderes når du tar filoen ut av pakka.
|
|
|
#30 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?
Disse hørtes knallgode ut!
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bruke alle eplene til?Eplechutney skal jeg prøve meg på i dag, spent på hvordan det blir.
|
![]() |
|
|