|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??Jeg fikk min tante sitt gamle videokamera. (det er ikke gammelt altså) et sony digitalt videokamera. Det fulgte med en kabel som visstnok skal være til pc overføring. det ligner en usb på ene enden men det er ikke det og den passer ikke i min pc..
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??Det lurer jeg også på. :samme problem:
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??Det er sikkert en FireWire-kabel:
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??Denne er fin hvis du har laptop: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24511, pris er inkludert porto.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??Finnes det ikke USB-versjoner av slike kabler?
![]() |
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??men er det noe fra et norsk sted. jeg skulle hatt den helst i går pga jeg skal bruke videoen i en skoleoppgave denne uken. hva heter det der på norsk
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan får man videofilm fra videokamera over på pc??Søk etter firewirekabel, og adapter.
![]() |
![]() |
|
|