|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips om musikk med fart i - afrikanske rytmer og BollywoodJeg kunne tenke meg litt fengende dansemusikk med afrikanske rytmer, eller typisk Bollywood (vet ikke om det kalles dette, men dete skjønner vel tegninga). Noen som har konkrete tips om artister eller sangtitler/ album i disse sjangrene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Tips om musikk med fart i - afrikanske rytmer og BollywoodPutumayo-plater!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tips om musikk med fart i - afrikanske rytmer og BollywoodDet er noe som heter Afro Celt Sound System, mye av det er herlig fengende musikk.
![]() |
#4 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips om musikk med fart i - afrikanske rytmer og BollywoodFilmmusikken til "Inside Man": (Kilde: youtube.com)
![]() |
#5 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips om musikk med fart i - afrikanske rytmer og BollywoodManu Chao er en favoritt her: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips om musikk med fart i - afrikanske rytmer og Bollywood(Kilde: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
afrikansk, bollywood, dansemusikk |
|
|