|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Vinterdress fra Kids World?Det kan se ut som om det ligger et par slike under juletreet i år, og jeg må si jeg er skeptisk. Er ikke disse i bevernylon...? |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Ja, det var det jeg tenkte jeg også. Den er ikke vanntett, ikke en gang vannavstøtende tror jeg - ikke etter beskrivelsen i katalogen i hvert fall. |
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress fra Kids World?Ekstradress. Her ville den ikke vert brukenes til det engang. Hvor mange dager i året har vi så tørr snø at vi kan ha bevernylondress? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Nå vet jeg ikke om disse kommer i flere varianter, men en venninne av frøkna vår hadde en dress fra Kids World i fjor, og hun var knusktørr og varm da de lekte ute. Den var minst like god som Reflex sin. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Jeg vil gjerne ha flere slike Bokormen. |
|
|
|
#8 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress fra Kids World?Aner ingenting om vinterdressene, men vi har hatt noe regnklær fra Kids World som var helt ubrukelig. Selene på buksa smuldret opp blant annet..... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Like blid!
Sv: Vinterdress fra Kids World?Er den ikke fra SparKjøp? Da er det bevernylon.
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Vi hadde en sånn et år altså - min mor som kjøpte da eldste var 3 år. Jeg mener at hun mente den var best i test ett eller annet sted.
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Vinterdress fra Kids World?Jeg hadde bevernylon når jeg var liten. Var det som skulle være best da. Husker jeg var varm i 30min, så veldig våt og kald. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Det er bevernylon, men den duger jammen meg minst like godt som Reima.
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Sv: Vinterdress fra Kids World?Vi var ute i dag med reima uten å bli våt i hele tatt. Jeg gikk med helly tech og ble heller ikke våt. Var temmelig vått her i ettermiddag. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Jeg har hatt iskald og søkkvåt toåring i Reima før, så det blir uaktuelt å prøve igjen.
|
|
|
#16 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress fra Kids World?
Min erfaring etter noen måneder på vestlandet er at man i allefall må ha regnklær på seg når det regnet som idag. Og enda var de fleste ungene søkk våte da vi gikk inn.
|
|
|
#18 |
|
Drømmer
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?
Samme her, det pøsregnet, men de som hsdde reima tec var helt tørre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Vinterdress fra Kids World?Jeg mener selvsagt ikke at man skal betale dyrt hvis man ikke må, men veldig ofte får man det man betaler for. ReimaTec kjøpes aldri ny, det er den for dyr til i forhold til kvalitet, men gode dresser koster litt. |
|
![]() |
|
|