|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!!Som regel er det en av to måter å få opp kabinettet på:
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!!To svarte skruer bakerst ja - yeah! De har jeg skrudd ut, og da er det på venstre side ja, når du ser disken forfra. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Nå har jeg fått det av, men det hjalp ikke så veldig, for aner ikke hva jeg skal gjøre videre. |
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Finn ledningen og stapp i?
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Ja, det var det jeg hadde tenkt å gjøre, men jeg finner jo egentlig ikke ut hvor hva er...sjikli go forklaring |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Det ser slik ut: |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Ikke si at det ikke går an!! |
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Det er vel dekselet på motsatt side du skal ta av. På den siden du har tatt av ser man bare baksiden av hovedkortet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Jeg syntes det var litt rart ja, og litt annerledes enn jeg hadde forventet. Da får jeg prøve å få av det andre dekslet. Det var ikke like lett nemlig, for det var det jeg forsøkte meg på først. Men av skal det. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Ja ja, jeg er tydeligvis veldig blond inni, eller blind, for jeg finner ingen ledning som kan passe på baksiden av den harddisken jeg skal sette inn. |
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!På hovedkortet skal det være noen kontakter som ser ut ala dette: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan får jeg av det ¤#"%&/! kabinettet?!Ja, der kan du se. Jeg har jo kikket på helt feil sted. Seriell ata-kabelen er rød, så det var kanskje derfor? |
|
![]() |
|
|