Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Alternativ til Viking Thermo?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 22:01   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Alternativ til Viking Thermo?

Utsolgt over alt her omkring. Så at et annet merke hadde fått inn likens, men de var også utsolgt i de fleste str.
Hva kan jeg kjøpe i stedet?? Cherrox er utelukket.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 22:02   #2
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Alternativ til Viking Thermo?

Goretexstøvler?

Gammel 07-10-09, 22:08   #3
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Goretexstøvler?

Det er jo ikke 100% vantette. Må skikkelige gummistøvler i tillegg vil vanlige Gore Tex sko, vått hele året her

Gammel 07-10-09, 22:15   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Bogs fra www.stovlebutikken,no eller Dock Boots/Muck Boots.

Gammel 07-10-09, 23:56   #5
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Hva med Kamik Snowkone?
Med uttakbar innersokk i ullfilt som tørker fort. Vi har disse på 3 året nå og de er helt supre på vått høstvær/vintervær.

Gammel 07-10-09, 23:59   #6
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Lav dollarkurs nå, så da blir det godt under 200 kr. hvis du kjøper på denne siden her:
http://www.sierratradingpost.com/sea...criptions=True

Gammel 08-10-09, 00:11   #7
Left
Passiv

Standard

Kamik Snowkone så jeg på i dag på Barnas Hus, og slike tror jeg vi må ha til nesten år når Viking Thermoene våre er for små.

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:24   #8
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Hva med Kamik Snowkone?
Med uttakbar innersokk i ullfilt som tørker fort. Vi har disse på 3 året nå og de er helt supre på vått høstvær/vintervær.

Jeg finner ikke helt ut av størrelsene på disse. Inne på siden deres er det en konverteringsliste for dame- og herresko men ikke barn.

Vet du hvilken størrelse jeg skal velge for 28 og 30?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:36   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har brukt Crocs Georgie med ullsåle nedi til storesøster de siste årene. Lillebror har også fått slike støvler i år. Med ullsåle er de mye varmere enn gummistøvler og det er enklere å regulere med ullsokker. Dessuten er de superlette å ha på.

Gammel 08-10-09, 00:40   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kamik snowkone er veldig ok .

Gammel 08-10-09, 00:41   #11
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg finner ikke helt ut av størrelsene på disse. Inne på siden deres er det en konverteringsliste for dame- og herresko men ikke barn.

Vet du hvilken størrelse jeg skal velge for 28 og 30?

Jeg er sannelig ikke sikker. Jeg måtte ned for å se hva det står under lillesøster sine, og det var str. 10. Det må tilsvare 26, siden de hun hadde i fjor var 24 og de sto det 8 under. Kanskje 28 er 12?
De hun har nå har jeg kjøpt i sportsbutikk i Norge, men storebror sine fra i fjor er str. 5 som må tilsvare 36/37 tror jeg. De han har i år er str. 6 og må tilsvare ca str. 38.
Jeg har ikke funnet noen konverteringsliste på siden jeg heller..

Gammel 08-10-09, 01:08   #12
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er sannelig ikke sikker. Jeg måtte ned for å se hva det står under lillesøster sine, og det var str. 10. Det må tilsvare 26, siden de hun hadde i fjor var 24 og de sto det 8 under. Kanskje 28 er 12?
De hun har nå har jeg kjøpt i sportsbutikk i Norge, men storebror sine fra i fjor er str. 5 som må tilsvare 36/37 tror jeg. De han har i år er str. 6 og må tilsvare ca str. 38.
Jeg har ikke funnet noen konverteringsliste på siden jeg heller..

Tusen takk skal du ha. Ser at de kun har størrelse 1-6 på Sierra. Skal få sjekket det ut litt nærmere.

Gammel 08-10-09, 09:08   #13
Left
Passiv

Standard

http://www.overstock.com/sizing.html#kidsShoes

Her er det oversikt over størrelser.

Sist redigert av Left : 08-10-09 kl 09:14.
  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:33   #14
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Standard

Tusen takk sjuggerpløm.
Jeg fikk tilbakemelding fra Sierra om at de ikke hadde Snowkones i de størrelsene jeg trengte. Men det er vel flere steder i USA man kan bestille de i fra regner jeg med.

Gammel 08-10-09, 09:57   #15
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ser da ut til at de selger viking thermo her: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=86877

Gammel 08-10-09, 09:59   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Utsolgt over alt her omkring. Så at et annet merke hadde fått inn likens, men de var også utsolgt i de fleste str.
Hva kan jeg kjøpe i stedet?? Cherrox er utelukket.

Jeg kan godt kjøpe og sende til deg. De har i skobutikken her jeg bor men vet ikke helt hvordan utvalget er på størrelsene. Kan sjekke det opp om du vil.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:04   #17
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg kan godt kjøpe og sende til deg. De har i skobutikken her jeg bor men vet ikke helt hvordan utvalget er på størrelsene. Kan sjekke det opp om du vil.

ÅÅ tuuusen takk så snill du er!!!
Jeg tenkte jeg skulle dobbeltsjekke med en skobutikk før jeg gir meg, men om jeg ikke får tak i så er du en engel

Gammel 08-10-09, 12:04   #18
M&S
Erfaren

Standard

Hva med Kamik Snowkone?

Tusen takk for tips!
De ser jo supre ut! fine var de også! Ser ut til at de er utsolgt

Gammel 08-10-09, 13:02   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi tenker å bruke dockboots med ullsåle i år.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:41   #20
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

dolliemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

http://www.overstock.com/sizing.html#kidsShoes

Her er det oversikt over størrelser.

Aha, tusen takk - den der har jeg lett etter!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.