Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

1980-tallet, mimre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 13:18   #121
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1980-tallet, mimre

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

De bodyene er jeg rimelig sikker på at var 90-tallet.

Sent 80- / tidlig 90-tall. Jeg hadde noen slike selv. Ikke akkurat kjekt når man skulle på do i fylla.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:38   #122
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Dette var fornøyelig lesing.
Noen som husker leppestifter i gul plast? Young Yellow's eller noe sånt`?

Ellers var jeg pastell- og hvitkledd til et stykke ut på ungdomsskolen, før jeg ble sort, mørk og dyster og så mørkt på livet.
I 8. klasse hadde jeg store, hvite plastbriller som dekket det meste av ansiktet, og STORE hvite, runde plastøredobber. Og hvit vinterjakke med DIGRE skulderputer.
Og mintgrønn bik bok-joggebukse som var trukket GODT opp både foran og bak. Det var tider, det.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:39   #123
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Å ja, vær sikker! Min hadde hubba bubba-smak og var hvitrosa med perlemorskimmer.

Gammel 08-10-09, 13:49   #124
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sent 80- / tidlig 90-tall. Jeg hadde noen slike selv. Ikke akkurat kjekt når man skulle på do i fylla.

Min body fikk jeg i -86, mener jeg å huske.

Gammel 08-10-09, 13:56   #125
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, det glade 80-tallet. Fra helvete til himmelen sier jeg bare.

Oppstart i ungdomsskolen i 84. Svære fargede briller, tidsriktig sveis med pigg på toppen og langt i nakken, ferskenfarget kjempegenser og olabukser.

I 89 hadde jeg takk og pris funnet meg selv med palestinaskjerf, loppisklær og kikkertetui til veske.

Gammel 08-10-09, 15:07   #126
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på ferie i London i 1987, 1988 og 1989, og en av disse gangene møtte vi Kylie Minouge og Jason Donovan fra Neighbours. Ellers har jeg danset fellesdans på Trafalgar Square, vi danset etter Cindy Laupers Girls just wanna have fun og Pat Shop Boys Westend girls.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 15:18   #127
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg var på ferie i London i 1987, 1988 og 1989, og en av disse gangene møtte vi Kylie Minouge og Jason Donovan fra Neighbours.

Heldiggris! Da vi var på familieferie i England rundt 1986, reiste vi langt pokker i vold for å se på studioet til Sky Channel. Utenfra.

Gammel 08-10-09, 17:04   #128
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

De bodyene er jeg rimelig sikker på at var 90-tallet.

Jepp.
Jeg gikk på ungdomsskolen da den moten herjet som verst, ergo må det ha vært tidlig 90-tall.
Tilbehør til den der var diiigre bukser som det gikk minst tre av oss i, godt snurpet sammen i livet med lærbelter.

Gammel 08-10-09, 17:10   #129
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker de bodyene! Alle venninnene mine gikk i dem, mens jeg nektet.

Gammel 09-10-09, 11:22   #130
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Dette var fornøyelig lesing.

Ja! De var kjempefine og jeg var så stolt. Men jeg husker ikke hvilken farge jeg hadde. Hadde de navn eller nummer på fargene, tro.

Jeg husker jeg hadde en i grønn plast som var nr. 15. Nr 15 var den fiiineste.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:28   #131
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Min body fikk jeg i -86, mener jeg å huske.

Jeg fikk også før 1990.
Jeg brukte på barneskolen husker jeg. Og det var på 90 tallet jeg gikk på ungdomsskolen.
Men at de var mest populære på begynnelsen av 90 tallet stemmer nok.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.