Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du hadde superkrefter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 20:37   #41
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du hadde superkrefter

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg ville vært "master of time and space"

Eventuellt ville jeg vært som Peter Petrelli i Heroes og fått alle andres "talenter". *megaloman*

Kanskje du er som Peter Petrelli, men at du dessverre er den eneste i verden med superkrefter?

Gammel 08-10-09, 20:42   #42
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kanskje du er som Peter Petrelli, men at du dessverre er den eneste i verden med superkrefter?

Så forbaska kjipt.

Gammel 08-10-09, 20:43   #43
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Så forbaska kjipt.

Man hadde jo ikke visst det, ergo ikke kjipt.

Gammel 08-10-09, 21:10   #44
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du ser for deg at jeg hadde forurenset mye mer når jeg fløy enn når du zappet?

Bøtt åffkårs, tenk bare på hvor mye avgasser du ville sluppet ut mens du svevde av gårde dit du skulle

Gammel 08-10-09, 21:12   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Bøtt åffkårs, tenk bare på hvor mye avgasser du ville sluppet ut mens du svevde av gårde dit du skulle

Døh! Jeg er dame. Jeg slipper ikke ut avgasser.

Gammel 08-10-09, 21:20   #46
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Døh! Jeg er dame. Jeg slipper ikke ut avgasser.

Bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm.

:gammelt jungelordtak:

Gammel 08-10-09, 21:29   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det jeg som står for jungelordene her inne for tiden, så jeg ser din og høyner med:
En dame med fis er som en mann uten bil.
(Som for meg er helt bortkastet, siden det er bil jeg faktisk trenger)

Og det var et fantastisk jungelord!

Gammel 08-10-09, 21:39   #48
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Det var et knakende godt jungelordtak, ja, mitt ble liksom en fis i havet ved siden av ditt

Gammel 08-10-09, 21:57   #49
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ser for deg at jeg hadde forurenset mye mer når jeg fløy enn når du zappet?

Denne blir ekstra komisk når man driver og leser S(tor) V(ennlig) K(jempe).

Gammel 08-10-09, 21:59   #50
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville drepe hver eneste kreftcelle i hele verden.... :sjæmpestærk:

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 01:03   #51
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde vært kjekt om det hadde vært litt tryll i meg altså, men jeg kunne godt tenke meg å kunne klone meg selv. Da kunne originalen gjøre alt det hyggelige, mens klonene kunne vaske hus, drive med pengeinnsamling for skoleturer, dra på jobb, måke snø, skifte de mest gufne bleiene osv

Gammel 09-10-09, 03:45   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har siden jeg var veldig liten ønsket å kunne fly.

Heller fly enn teleportering eller zapping eller hva dere kaller det. Tenk den følelsen da!

Jeg kan fly, det er bare det at jeg faller nedover samtidig. Hadde jeg fått en motor som holdt meg oppe og som ga meg fremdrift i motvind så kunne jeg fly rundt ganske bra tror jeg. Det er enkelt å styre seg rundt og det er morsomt. Men ja, det blåser. Når jeg flyr i fly alene og kjeder meg og ikke sover (hvilket pleier å være det normale) så pleier jeg å sitte og kikke ut for å finne noen bra landingsplasser for meg selv. Jeg har supertro på meg selv selvsagt, jeg bare glemmer bort at jeg ikke har fallskjerm på ryggen. Men jeg er ganske flink på å sakte farten i luften også.

:Gammel fallskermshopper:

Jeg slår til å er gavemild og sier at jeg vil kunne trylle frem mat til alle som ikke har nok i fattige land. Men zapping hadde vært veldig praktisk, veldig. Tenk å bare zappe seg til en karibisk øy en helg.

Sist redigert av Pelen : 09-10-09 kl 03:50.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 03:54   #53
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller jeg ville hatt Hiro sin!

Gammel 09-10-09, 04:40   #54
Winall Youget
Passiv

Standard

hmm....hvis vi først snakker om superkrefter så tror jeg ville valgt å ha en ubegrenset evne til å tenke logisk og analyserende.

Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 06:24   #55
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

hmm....hvis vi først snakker om superkrefter så tror jeg ville valgt å ha en ubegrenset evne til å tenke logisk og analyserende.

Det tror jeg kunne kommet godt med.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 07:31   #56
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

Kun hvis det fantes minst ett menneske der ute som kunne forstå det jeg sa. Det er ufattelig slitsomt å være alene om å være smart.

Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 07:51   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rhetts ønske kom ganske spontant. Han vil kunne se gjennom klær.

Ved nærmere ettertanke, kun jenter.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:04   #58
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-10-09, 11:36   #59
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Gammel 09-10-09, 16:03   #60
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kun hvis det fantes minst ett menneske der ute som kunne forstå det jeg sa. Det er ufattelig slitsomt å være alene om å være smart.

Bra at man kan skrive Man kan skrive en bok og håpe på at noen i fremtiden forstår en bedre!

Ja, kan tenke meg at det er slitsomt... Du kan jo trøste deg med at er sikkert mer artig enn å være hjernedød...

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.