|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Jeg skal ha fest, og tenkte jeg skulle spare de dyre krystallvinglassene mine og kjøpe noen billige vinglass. Vet de har på Ikea, men jeg har ca 3,5 times kjøring fra Ikea, så det er ikke aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Jeg har kjøpt brett med 12 vinglass på ICA. Ganske lik IKEA sine (de små) og jeg tror jeg betalte 79 kr eller noe i den dur. Under 100-lappen, i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Nille, of course, også. Coop ja.
![]() |
#6 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Nille har faktisk fine vinglass også, å billige
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Coop Obs har også fine og billige vinglass.
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Nille og Europris, ja.
![]() |
![]() |
#11 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg billige vinglass (bor langt fra Ikea)Nille, Europris, Clas ohlson, rema, jernia, glassmagasin
![]() |
|
|