|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Vanlige klær og gymsokker, som de under, men i råååsa, såklart
|
|
|
#4 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Gym-/turnsokker og ei ekstra t-skjorte.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?
vanlige klær og gymsokker.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Det eneste obligatoriske utstyret førsteklassingen har er inne-/gymsko. Men jeg pleier å droppe olabuksa og kle ham i treningsklær den dagen de har gym.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Her bruker de vanlige klær og gymsko. I tredje er det noen få som har begnt å skifte klær, ingen av dem dusjer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?
Men hva legger du i "treningsklær"?
|
|
|
#10 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Gymsokker og treningsbukse. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Vanlige klær og innesko, fra 1 til og med 3 klasse.
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Storebror har noe som ligner dette på seg den dagen de har gym.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Minsta mi har ikke begynt på skolen enda, men går på Russegym (5-årsklubb). Der dusjer de og skal skifte både før og etter. Synes det er lurt at ungene lærer å klare seg tidlig!
|
|
|
#15 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Vanlige klær og gymsokker på 1. klassingen. Passer på at han har på joggebukse de dagene de skal i gymsalen. Lettere å løpe og herje i det enn i dongeribukse. Nå skal det jo sies at SFO har gymsalaktivitet så godt som hver dag, så sånn sett burde jo poden vært kledd i joggebukse hver dag. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?2.klassingen min har bare innejoggesko med til gymtimene. De bruker vanlige klær. Pleier å passe på den dagen at hun har myk bukse på seg og evnt. t-skjorte under genseren/collegejakke så det er lett å ta av seg genseren/collegejakka om hun blir varm. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Jeg tenker at de små ungene blir ikke så mye mer svette av å ha gym enn de blir av å leke ellers. Lukter gjør de jo ikke, og de sparer mye tid og mye styr på å ikke skifte og dusje. Andreklassingen min har svømming en gang i uka, og da må de selvfølgelig skifte og dusje - men det tar mye tid. I tillegg så er det faren for at de går ut med klissvått hår ... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?Lille E har joggesko fra deg.
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva bruker de minste barneskolebarna deres i gymtimene?I 1 og 2.klasse brukte de ingenting spesielt utenom gymsko.
|
|
![]() |
|
|