Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Elin fra X-faktor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 23:39   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Elin fra X-faktor

Hun fikk platekontrakt med Jan Fredrik Karlsen på Senkveld i kveld. Nå ble jeg glad.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 23:52   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elin fra X-faktor

ja, jeg er glad på hennes vegne jeg og. Hun ble jo så glad selv og, at man kan nesten ikke unngå å bli litt rørt!

Gammel 10-10-09, 00:54   #3
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Go Elin! Ja det var et utrolig rørende øyeblikk, hun ble jo såå overrasket. Elin er den sanne vinner - screw X-factor

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 09:34   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jan Fredrik har jo hele tiden vært en stor fan av henne da, å hadde hun vært under hans gruppe hadde hun garantert vært videre i xfaktor.

Er glad han gir ut plate med henne, viser at han er en god person.

Sist redigert av Smurfine79 : 10-10-09 kl 09:49.
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 09:42   #5
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Dette var bare supert.
Flott gjort av Jan Fredrik. Har fått mere og mere sansen for den mannen.
Dette var nok stort for Elin.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 11:30   #6
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Helt utrolig bra!
Hun er jo så sjarmerende også da.

Gammel 10-10-09, 13:13   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg mener å ha lest noe om at man kan stemme henne inn igjen i kveld?

Gammel 10-10-09, 13:25   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Er glad han gir ut plate med henne, viser at han er en god person.

Regner jo med at han ikke gjør det av veldedighet. Han har jo selvfølgelig tro på at han kan få til noe sammen med henne, som kan bli lønnsomt! Elin!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 15:05   #9
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes Elin er knallgod og fortjener en slik sjanse. Men er det ikke noen andre som reagerer på at det skjer nå mens X-factor pågår? Jeg synes han burde ventet til etter x-factor finalisten er klar jeg.
Kan det være "taktikk" for å roe fansen? Peter Peters har jo fått gjennomgå, og nå får de fokus igjen på de resterende. Aner ikke, bare løse tanker jeg fikk

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 17:59   #10
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Regner jo med at han ikke gjør det av veldedighet. Han har jo selvfølgelig tro på at han kan få til noe sammen med henne, som kan bli lønnsomt! Elin!

Så klart, men Peter Peters ville nok ikke gitt henne en sjanse om du skjønner hvor jeg vil med det.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.