|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Jeg prøver å spise litt mer sunt, inspirert av Fedon-filosofien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?MÅ du bruke sukker da? Kan du ikke bruke kunstig søtning? Da kan du jo ha oppi akkurat så mye du vil. |
![]() |
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Den har 65.8 g karbohydrat per 100 g, herav 12.9 g sukkerarter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?
Jeg har ikke på mer sukker på denne altså, det er i fra før. Takk for tips til havregrøtoppskrift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Ingredienser skal vel stå i fallende rekkefølge, slik at det nok er mer sukker enn eple i grøten din. Tror ikke jeg ville kalt den sunn. Hvis du gidder å lage din egen grøt er det jo lettere å regulere søtningsmengden - og hvem vet, kanskje du synes det er godt med bare eple og kanel også?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Det der hørtes ikke spes. bra ut hvis man ser det fra et karbosynspunkt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Ville laget den selv ja, du kan jo lage den på noen sekunder i mikroen.
![]() |
#9 |
rakkarpus
|
33 g i hver porsjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Det er jo akkurat som å lage grøt på egen hånd. - så du kan jo krydre med kanel - og evt noen eplebiter?
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Den er misstenkelig god, tror ikke den er helt sunn sånn i forhold til sukker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Men om man tenker kalorier, er det jo helt brukbart kaloriinnhold for en frokost i to sånne, da. Om du blir mett og ikke føler behov for å småspise etterpå, vel og merke. Jeg spiser den innimellom, en porsjon til frokost, og så et mellommåltid i 10-tia. Det syns jeg er helt ok.
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
4,3% sukker blir som en vanlig youghurt omtrent.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Quaker Havre grøt i porsjonspakninger-sunne?Havre Quick & Easy
![]() |
|
|