|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassingerJeg er jo også alene med mine, og synes det er ganske enkelt: Hvis prisen for flere aktiviteter er en utslitt mor, er det ikke verdt det for barna heller. Vi må forholde oss til den virkeligheten vi lever i, ikke til den vi skulle ønske vi levde i.
|
|
|
#42 |
|
både her og der
|
Sv: Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassingerLillesøster, 2.trinn, går på svømmekurs mandager og på kulturskolen (musikkverksted) torsdager. Broren, 3.trinn, går på svømmekurs mandager, fotball torsdager og tennis lørdager. Storesøster 5.trinn har mange aktiviteter: svømmekurs tirsdag, kor onsdag, klarinett torsdag og turn fredag, samt tennis lørdag. For storesøster er det altfor mye (syns jeg) men foreløpig går det bra.
|
|
|
#43 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassingerBegge mine går på turn 1-2 ganger i uken (treninger på tirsdager og fredager. fredager tar vi kun dersom vi ikke har andre planer), har timer rett etter hverandre så det er jo supert. I tillegg går eldste på speider'n en gang i uka. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassingerMinsten her går på fotball og håndball.
|
|
|
#46 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassinger1.klassingen vår har to aktiviteter i sfo-tiden: Taekwondo og trommekurs. |
|
|
|
![]() |
|
|