Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassinger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 20:28   #41
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 1.-3. klassinger

Jeg er jo også alene med mine, og synes det er ganske enkelt: Hvis prisen for flere aktiviteter er en utslitt mor, er det ikke verdt det for barna heller. Vi må forholde oss til den virkeligheten vi lever i, ikke til den vi skulle ønske vi levde i.

I første klasse hadde min jente bare musikkskole. Hadde hun hatt yngre søsken, kan det godt hende hun ikke hadde hatt det heller. Nå har hun speider i tillegg, men siden broren også har det, er det enklere å kjøre begge, og jeg deler gjerne på kjøringen med en annen forelder også.

Broren trener boksing to ganger i uken. Vi slet lenge med å finne noe som ikke kolliderte med speideren, som han hadde lyst til, og som ikke krevde at jeg kjørte lange veier med ham. Boksing er ikke favorittidretten min akkurat, men treningen er i gangavstand hjemmefra, og det er god grunntrening.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 20:35   #42
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lillesøster, 2.trinn, går på svømmekurs mandager og på kulturskolen (musikkverksted) torsdager. Broren, 3.trinn, går på svømmekurs mandager, fotball torsdager og tennis lørdager. Storesøster 5.trinn har mange aktiviteter: svømmekurs tirsdag, kor onsdag, klarinett torsdag og turn fredag, samt tennis lørdag. For storesøster er det altfor mye (syns jeg) men foreløpig går det bra.

Gammel 14-10-09, 20:43   #43
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Begge mine går på turn 1-2 ganger i uken (treninger på tirsdager og fredager. fredager tar vi kun dersom vi ikke har andre planer), har timer rett etter hverandre så det er jo supert. I tillegg går eldste på speider'n en gang i uka.
Synes det er akkurat nok. De vil helst være med på alt, men her går grensen. Det skal være tid til lekser, lek og hvile også.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 21:31   #44
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

i dag begynte snuppa på svømming.. guuud jeg er sliten..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 00:15   #45
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Minsten her går på fotball og håndball.
Fotball sommerhalvåret og håndball vinterhalvåret.
Håndball har han nettopp startet med da, har trening nr 2 i morgen.

I morgen starter han også med dans, men det er i SFO tiden.
(og utrolig nok gratis)

Gammel 15-10-09, 00:21   #46
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

1.klassingen vår har to aktiviteter i sfo-tiden: Taekwondo og trommekurs.
På ettermiddagen har han bare fotball en ettermiddag i uken (det holder for han!).

Bhg.barnet går på barneidrett en ettermiddag i uken.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.