Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 09:29   #61
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Dette er jo ingen tv-serie, men er det bare jeg i dette landet som ikke gidder å se på Nytt på nytt? Krampaktig humor, innøvde vittigheter. Fredag betyr på ingen måte gullrekka her i gården.

Gammel 15-10-09, 09:38   #62
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan liste opp mange:
- Lost
- Greys anatomy
- Hotell Cæsar (det var mange som digget det i de første sesongene)
- 24
- Prison Break
- Frustrerte Fruer
- Sopranos
- og sikkert mange flere

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:46   #63
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Dette er jo ingen tv-serie, men er det bare jeg i dette landet som ikke gidder å se på Nytt på nytt?

Mannen min er drittlei, men jeg digger det og da bestemmer jeg. Krampaktig humor? Jeg ler hjertelig hver eneste fredag, jeg hvertfall.

Gammel 15-10-09, 09:56   #64
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sex og singeliv.

Ja, og Nytt på nytt orker ikke jeg heller å se på.

Gammel 15-10-09, 09:58   #65
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg kan liste opp mange:
- Lost
- Greys anatomy
- Hotell Cæsar (det var mange som digget det i de første sesongene)
- 24
- Prison Break
- Frustrerte Fruer
- Sopranos
- og sikkert mange flere

Bortsett fra Sopranos som jeg elsket så er listen min temmelig lik.

Jeg liker heller ikke House, selv om Hugh Laurie er med, men jeg takler ikke legeserier, og får heller ikke lov å se de om mannen min er hjemme. Eller jeg får lov da, men da får jeg ikke sitte og rope til TV-en, kaste ting på den og forlange at mannen min skal være oppmerksom overfor innvendingene mine. Og da er det ikke noe vits.

Gammel 15-10-09, 10:00   #66
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg HATER dessuten "Senkveld" med Thomas og Harald. Når de kommer på skjermen betyr det 0 "Midsomer Murders" på meg

Enig med deg. Thomas og Harald er oppskrytt. Midsomer Murders derimot.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hotell Cæsar kan da virkelig ikke gå som en serie "alle" liker.

Makan til møl skal man lete lenge etter.

Ellers er det flere serier som ikke helt fenger.
Lost
24
Prison Break
Div såper
Og så omtrent alt som ruller over skjermen av reality-serier; Jakten på kjærligheten, paradise hotel ( ), robinson ekspedisjonen, da damene dro, osv. Grøss og gru. :sær:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:01   #67
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

O hellige glede!!
Dette var tråd for meg.
Har ikke så mye kanaler, men FF, Cæsar, GA og 24 er serier jeg kunne ha sett....
Men slettes ikke gidder å kaste bort tiden min på.

House liker jeg, men sexy?!? :shook:
Ellers ser vi på Hjartet på rette staden
eneste krimmen hu mor tørr å se på.....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:03   #68
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjartet på rette staden.

Nok et eksempel på en serie som var bra de første sesongene. Nå har jeg ikke sett den på mange år.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:09   #69
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frustrerte fruer
Lost
24
West Wing
Life on Mars
Stolthet og fordom
Med hjartet på rette staden
Sykehuset i Aidensfield

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:09   #70
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Lost.
Hørte mye bra om den, men også en del dårlig.
Endte opp med å kjøpe og har sett 3 sesonger, men gikk lei.
Så det blir ikke noe fortsettelse for min del, kjøper ikke de to siste sesongene tror jeg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:13   #71
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Bortsett fra Sopranos som jeg elsket så er listen min temmelig lik.

Jeg liker heller ikke House, selv om Hugh Laurie er med, men jeg takler ikke legeserier, og får heller ikke lov å se de om mannen min er hjemme. Eller jeg får lov da, men da får jeg ikke sitte og rope til TV-en, kaste ting på den og forlange at mannen min skal være oppmerksom overfor innvendingene mine. Og da er det ikke noe vits.

Jeg har det litt sånn med House, jeg også. Men bare litt. Jeg himler litt, og så later jeg som at det er heeelt realistisk! Men også selve dramaet begynner jo å bli litt repeterende.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:20   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja jeg kom på en til. Den britiske versjonen av Life on Mars. Man skal visst helst like denne mye bedre enn den amerikanske om man er pk. Det er ikke jeg. Jeg elsker den amerikanske men synes den britiske er teit.

Gammel 15-10-09, 10:21   #73
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nytt på nytt har eg aldri likt. Eg blir av og til "tvungen" til å sjå på det, men eg skjønner ikkje kva folk ler av. Det er jo ikkje morsomt.

Gammel 15-10-09, 10:22   #74
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg lot meg aldri helt rive med av Six feet under, som burde vært helt min tekopp.

Gammel 15-10-09, 10:23   #75
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åja jeg kom på en til. Den britiske versjonen av Life on Mars. Man skal visst helst like denne mye bedre enn den amerikanske om man er pk. Det er ikke jeg. Jeg elsker den amerikanske men synes den britiske er teit.

Den serien har jeg aldri hørt om engang jeg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:46   #76
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinkjennere og leger skyter seg selv i foten. De meste de får servert, blir for skvip å regne, og ikke kan de kose seg med en god sykehusserie heller.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:47   #77
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vinkjennere og leger skyter seg selv i foten. De meste de får servert, blir for skvip å regne, og ikke kan de kose seg med en god sykehusserie heller.

Jeg er ikke lege, men jeg kan ikke la være å undre meg over følgende: har de ikke sykepleiere og bioingeniører på amerikanske såpesykehus, eller?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:48   #78
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri likt Friends eller Sex og singelliv.

Gammel 15-10-09, 10:49   #79
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så akkurat for meg at om seks måneder kommer «alle» til å se FlashForward, selv om den suger. TV2 har kjøpt den inn, seertallene er høye i USA, og ABC har utvidet bestillingen av episoder til en hel sesong denne uken (det er vanlig å bestille f.eks 6 til 13 episoder først av en ny serie for å se hvordan det går og så utvide til 22 til 24 episoder hvis det går bra). Det er naturligvis lov til å håpe at det jeg så ikke skjer, og at de plutselig begynner å lage en god serie i stedet for det de har gjort så langt, men min anbefaling er klart: Spar dere skuffelsen; ikke se første episode heller selv om akkurat den har mye bra i seg. Man glemmer fort det som var bra når de bare tar vare på det som var virkelig dårlig. Kjøp Fringe på DVD i stedet. (TV Norge viste første sesong i vår).

Ben "already bored to tears" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:58   #80
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som i alle fall er sikkert, er at en del av disse upopulære seriene har veldig karakteristiske kjenningsmelodier med høy klisterfaktor.

Elin "Heartbeat" blu

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.