|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelp, jeg har 6 kyllinger som må brukesFor ei stund siden kjøpte jeg frossne hele kyllinger på tilbud. 6pk.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp, jeg har 6 kyllinger som må brukesDu kan koke suppe på endel av dem og fryse i passe porsjoner også, det pleier jeg å gjøre.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp, jeg har 6 kyllinger som må brukesBarbequekyllingformen min er kjempeflott i en slik anledning. Da lager du opp alt og så inviterer du gode venner på god mat. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: Hjelp, jeg har 6 kyllinger som må brukesGrill kyllinger, riv, rensk og frys i posjonspakninger.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har 6 kyllinger som må brukesSå lenge du gjør "noe" med dem, kan det fryses igjen. Altså, koke, steke, alge suppe, ja... ikke fryse rå kylling igjen, men fryse "ferdig" kylling.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, jeg har 6 kyllinger som må brukesJeg gjorde samme "tabben" en gang og endte opp med masse kyllingkraft, massevis med stekt kyllingplukk (til bruk i salater), kvernet kyllingkjøtt og stekte kyllingfileter (skar i biter og frøs ned - brukte dem siden i kyllingfrikassé, kyllingsuppe og sånt).
|
![]() |
|
|