|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjendiser
Det mener jeg at jeg gjør også. Men om det lykkes er jo ikke så godt å si. Kjenner vel ikke så mange superkjendiser. Men har en stor bekjentskapskrets og den inneholder en del ganske godt kjente menneske både innen sport, musikk og næringsliv. Jeg tror jeg oppfører meg ganske normalt i alle fall.
![]() |
#22 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserOppfører meg ikke noe annerledes overfor kjendiser enn andre dødelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: KjendiserDette har jeg rett og slett ikke noen erfaring med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg jobbet i matbutikk hvor Holmenkollkjendiser frekventerte og ble alltid litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: KjendiserJeg har en nær venn som er svært kjent her til lands. Jeg ble kjent med ham mens vi begge var barn og altså lenge før han ble kjent. Han var nok større kjendis for noen år tilbake, men alle vet fortsatt hvem han er og han er innom tv-ruta nå og da fortsatt. Jeg har av og til beveget meg offentlig sammen med denne mannen og det er merkelig å observere hvordan folk forholder seg til ham. Det er alt fra fjortis-knising til stotring, rødming og ikke minst en overdrevet "jeg er helt naturlig"-holdning som mest av alt virker veldig arrogant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: KjendiserDet er veldig forskjellig fra gang til gang. Å møte Mette Marit i kaffebarkøen hadde nok ikke vippet meg noe særlig av pinnen. Men å møte kongelige på slottet, i en formell setting, med litt pomp and circumstance rundt, gjorde meg forbausende starstruck.
![]() |
#27 |
Weeeee
|
![]() Sv: KjendiserFørst og fremst er det vel heller liten sjanse for at kjendiser blir "plaget" av meg, jeg har en utrolig liten evne til å legge merke til folk, selv om jeg ser rett på de. Du vet, ser ikke skogen for bare trær opplegget.
![]() |
#28 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg og Sarah traff på Eirik Bakke og Gylfi for to uker siden. Sarah pratet i vei med de om at hun hadde vært på Stadion å sett to kamper i år og heiet på de osv. Jeg fikk ikke frem et ord og ble helt stum nærmest. Helt merkelig.
![]() |
#29 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#30 |
Opp og ned
|
![]() Sv: KjendiserEtter en to tre halvlitere så blir jeg en ganske så dum kjenismøter, spesielt vist det er en jeg liker. Traff ei i baren en gang, stod alene med henne og da ble jeg litt brød i huet og endte opp med å håndhilse.
![]() |
#32 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: KjendiserAltså fotballspillere er ikke kjendiser i min verden, bare så¨det er helt klart. Ellers synes jeg det er utrolig artig å se at det er så mange forskjellige måter å reagere på. At noen oppfører seg helt som normalt har jeg liten tro på egentlig
![]() |
#33 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: KjendiserJeg har oppført meg helt vanlig de gangene jeg har møtt kjendiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg møtte Gro Harlem Brundtland i en bokhandel, hun så på meg og hun smilte til meg. Jeg ble skikkelig flau. Vet ikke hvorfor.
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
![]() Sv: KjendiserJeg har møtt ganske mange gjennom jobben, så jeg er vant til det og oppfører meg ikke noe anderledes. Men selvsagt er det et par stykker jeg ville blitt veldig starstruck av. Hadde jeg møtt Dolly Parton hadde jeg blitt litt fnisete og stotrete ja. Og når jeg møtte Nick Cave var jeg litt sånn "værnaturlig!værnaturlig" og snakket sikkert litt i falsett.
![]() |
#36 |
frakoblet
|
Sånn tenker jeg også. Jeg har ingen problemer med å oppføre meg normalt og være meg selv.
![]() |
#38 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: KjendiserMed fare for å høres klysete ut - jeg er sammen med kjendiser hver dag på jobb. Tenker egentlig ikke over at de er det, bortsett fra at de er sårbare for offentligheten hvis de ikke presterer sitt beste. Gjør jeg en dårlig jobb kan det gå ut over dem.
![]() |
#39 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: KjendiserOh, ja. En gang til har jeg vært starstruck. Det var den gangen jeg fikk klem av Kong Harald på fest. Han er en skikkelig fin fyr.
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
![]() Sv: KjendiserJeg har også hatt en hit & run med krompen. Jeg holdt på å dytte ham baklengs ned trappa på headon etter at han tråkket på meg. Moren til venninnen min i USA blir fulstendig fnisete og rar når jeg forteller at jeg har møtt både politikere, prinsesser og prinser på byen opptil flere ganger, og at det er relativt normalt i Oslo. I USA er det fullstendig usannsynlig.
![]() |
|
|