|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Det eneste som slo meg er at jeg har veldig få venner. Noen spurte meg i helgen og da ble jeg svar skyldig. Men mulig det kommer av at jeg har skiftet fra å være student til arbeidende dette året. Jeg hadde i veldig god (studie)venninne, men hun har flytta 5 timer unna nå. Håper jeg får noen skikkelig venner igjen snart. Trenger ikke mange, men noen er veldig kjekt.
![]() |
#22 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har nok noe midt i mellom. Har en stor sosial jobb hvor jeg møter mange, mange mennesker hver dag. Er med i lokalpolitikk, FAU og er aktiv i forhold til eldstemanns idrett. Mange venner har jeg ikke, men veldig mange bekjente. Har en liten håndfull som jeg ser på som nære og som er viktige for meg. Jeg reiser ikke så mye, to-tre turer i året, minst en av dem uten barn.
![]() |
#23 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg liker et stort liv og trives ikke helt med å være parkert i kleshaugen og støvsugingen det medfører å være mye alene med tre små tette. Men jeg takler det helt greit og er ganske god på å fokusere på det som er viktig.
![]() |
#24 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Bittelite og det er forferdelig kjedelig.
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg blir mer og mer komfortabel med et ganske lite liv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?For tiden er det vel kjempdigert ut fra spørsmålsstillingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Livet mitt har blitt uendelig mye større det siste året, og har gått fra et bittelite liv til et mellomstort og ålreit liv. Full jobb, tre barn og frivillig arbeid som gjør at jeg treffer mange mennesker hver eneste dag gir livet mitt mening. |
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har stor kontaktflate, altså mange venner. Noen gode og nære venner, og mange som jeg møter i blant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?I jobbsammenheng blir det nok "stort", derfor velger jeg "lite" hjemme. Skulle av og til ønske det kunne være middels begge steder, men slik er det ikke nå.
![]() |
#31 |
maler
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Lite. Litt for lite etter min smak, jeg kunne godt hatt flere omgangsvenner, men det tar tid å bygge opp sånt etter flytting.
![]() |
#32 |
I mål
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Tja, jeg hadde en gang et veldig stort liv, men jeg har med vilje begrenset det. Det er ikke lenger plass til så mye, og familien og de aller nærmeste vennene har høy prioritet. Jeg føler vel nå at jeg har et middels liv, jeg er veldig sosial på jobb, vi sosialiserer med naboene og jeg har kontakt med noen venninner; men det er ganske mye mindre enn hva det var, og det er mange hjemmekvelder. Mye av livet går også gjennom barn, i den grad man kan si det er å ha et sosialt liv å jabbe med en annen mor mens ungene turner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Midt i mellom muligens. I kvardagen blir det fort jobb/ungar/kjæreste, mens eg i helgane er sosial enten med vennar/familie/kulturelle arrangement. Eg variere veldig i forhold til kva eg ønske meg. I perioder med mykje ekstrovert action savne eg å introvere meg, og omvendt.
![]() |
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et lite liv, og er veldig fornøyd med det. |
![]() |
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et ganske stort liv, selv om jeg ikke har kjempemange nære venner. Jobben er veldig hektisk og jeg kan reise mye om jeg vil, vi er sosiale stort sett hver eneste helg og innimellom i ukene også, vi prioriterer konserter og teater. Trening har blitt min egen lille arena, etter at jeg begynte å jogge, da kan jeg være helt for meg selv.
![]() |
#36 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har veldig liten omgangskrets, men kvaliteten på mine nærmeste og tida vi bruker sammen er så høy at jeg føler jeg likevel lever et stort liv.
![]() |
![]() |
#37 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?
Strikketreff? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Mellomstort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et "stort" liv, jeg har diger familie, mange gode venner, mange gode bekjente, jeg knytter mange til meg og våger å få stadig nye venner. Jeg har en tidvis actionpreget jobb med noe reising, tidvis stort medietrykk og jeg har innimellom store påvirkningsmuligheter. Jeg føler meg utrolig heldig som får være der det skjer og kunne få til endringer som har betydning for folks liv. Og jeg er veldig veldig glad for at jeg er en person som mange ålreite folk ønsker å ha som venn.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har vel et relativt "lite" liv. Spesielt nå som jeg har tvilling-babyer, som ikke vil sove på dagtid. Ikke lett å være sosial da. Og egentlig er jeg vel nokså introvert. Når kvelden kommer liker jeg å slappe av hjemme, og jeg er veldig famile- og hjemmekjær.
![]() |
![]() |
|
|