|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har ett stort liv på jobb, treffer mange hver eneste dag som skal snakkes med. Og kolleger(kollegaer?).
![]() |
#42 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et lite liv.
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Lite liv, og trives utmerket med det. |
![]() |
![]() |
#44 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et lite liv, og mange ganger skulle jeg ønske at det var større.
![]() |
#45 |
villende
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Tja, mellomstort for tiden. Jeg er egentlig supersosial og har til tider hatt en ganse heftig fritid, samtidig som jeg setter utrolig stor pris på å være sammen med gode venner. Med to barn i førskolealder begrenser sosialiseringen seg på kveldstid i uka en del, men jeg kunne fint hatt full uke hvis jeg hadde hatt behov for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Retromum
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har valgt å ha et lite liv, trives utmerket med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Mellomstort, tror jeg. Har stor familie og mange venner og bekjente, driver på med ganske mye forskjellig utenom jobb også. Reiser ikke så mye, bare i ferier, derfor kan jeg ikke si at jeg har et "stort" liv på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg lever et lite liv. For lite, synes jeg innimellom, men så er det det med latskapen da... Til tider må jeg leve åpenlyst gjennom andre.
![]() |
![]() |
#50 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har nok et lite liv sosialt sett ja. Ekstremt lite. Og trives godt med det. Det kan også være rolig på jobb, uten for mye styr. Jeg er dog foreldrekontakt på skolen, og med i FAU. Da må man jo bidra der. Men slike ting synes jeg er greit. Ellers lever vi nok også i vår lille boble, med jobb, middag og kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Mitt liv har gradvis blitt mindre, og det er noe jeg selv har ønsket. For noen år siden fant jeg ut at jeg rett og slett måtte "rydde" litt i nettverket mitt; det å være med venner/familie var i ferd med å bli en pliktgreie, og jeg hadde ikke (mental?) kapasitet til å være så sosial og opptatt som jeg var. Dessuten hadde jeg flere venner som jeg noe ureflektert hadde sluppet altfor langt inn i livet mitt, og som egentlig bare stjal krefter fra meg. Etter en noe ubehagelig opprydning var det utrolig godt å kjenne at jeg på sett og vis gjenvant kontrollen og kunne bruke tiden min på det og de jeg egentlig ville. |
![]() |
![]() |
#52 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?
Jeg føler det omtrent sånn
![]() |
#53 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et lite liv, og trives med det. Kunne gjerne tenkt meg å reise litt mer, men det blir vel kanskje prioritert etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Teller ned
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Nå lever jeg et lite liv, er fornøyd med familie, jobb og trening. Vi er stort sett sosiale i løpet av helgen, men byliv og store fester er det lite av. Før vi fikk barn levde jeg et ganske stort liv, og ser vel for meg at det blir slik igjen når barna blir eldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et forholdsvis stort liv gjennom jobben, "treffer" mye forskjellige folk, både i Norge og i utlandet, en del reising og mye fart og sosialt, selv om mye blir valgt bort pga familien. Og jeg får utløp for en del av det sosiale behovet mitt gjennom jobben. Og det samme gjelder mannen.
![]() |
#56 |
*_*
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Mitt er nå så lite som det aldri har vært før, og jeg håper inderlig at det blir litt større når jeg er ferdig med å være gravid. Før jeg kjøpte leilighet (med mannen) og fikk økonomiske forpliktelser var det på sitt største, med mye jobbing, reising, venner, besøk, festing og utflukter. Så har det gradvis skrumpet inn ettersom forpliktelsene har ballet på seg: Mer lån, et barn, trangere økonomi på grunn av studier og barn nummer to på vei.
![]() |
![]() |
#57 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg har et "stort" liv i jobbsammenheng. Privat kjenner jeg at det godt kunne ha vært litt større. Vi har flytta noen ganger de siste årene, og det tar tid å etablere nye nettverk. Greit nok å ha mange bekjente, men det er stor forskjell på å ha venner og bekjente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Midt imellom kanskje. Det føles passe. Jeg trives med at det skjer ting, å jobbe, reise og oppleve, være sammen med venner - men jeg kan også sette stor pris på det "lille" livet. Jeg har trivdes med å være hjemme sammen med toåringer og se på maur og gå tur i toåringtempo og lese Ludde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg vil si mellomstort. Stort sett er jeg fornøyd med det, men av og til ønsker jeg det mindre og av og til ønsker jeg det større. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Ferdig!
![]() Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?Jeg føler jeg har et akkurat passe stort liv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|