|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis jeg har et Krokofanten-party - noen som vil komme?Om jobb og lommebk er enig vil jeg gjerne komme..
|
|
|
#23 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvis jeg har et Krokofanten-party - noen som vil komme?Kan vurderes selv om timeplanen er full og lommeboka er tom framover. Sleng ut en dato du!
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis jeg har et Krokofanten-party - noen som vil komme?
Tja, jeg kan vel egentlig ikke se for meg at alle kommer- det er alltids noen som melder avbud, men jeg har da plass til noen. Har masse stoler når sofaen blir full. |
|
|
|
#29 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis jeg har et Krokofanten-party - noen som vil komme?Er også intressert....ull er gull!
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis jeg har et Krokofanten-party - noen som vil komme?:kaffetørst og ikke totalblakk venter: |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis jeg har et Krokofanten-party - noen som vil komme?Har ikke fått svar fra Krokofanten, og nå har jeg hørt rykter om at de er i ferd med å bli konkursbegjæret, uten at jeg v e t at det er sant altså. Men ja, det er det jeg har hørt. Så det kan se svart ut for et party med det første. |
|
![]() |
|
|