Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vil du heller være dum eller mentalt ustabil?
Jeg foretrekker å være dum 35 30,70%
Jeg foretrekker å være mentalt ustabil 57 50,00%
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner spørsmålet 22 19,30%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 11:58   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du heller være dum eller mentalt ustabil?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det heter da ikke heller-eller?
Det rabler for meg når jeg ser overskriften, kan noen modde den? Enten heller-enn, eller helst-eller.

Heller-eller klinger så fint! Nesten som et riiim *dum, og definitivt ikke ustabil*

Gammel 21-10-09, 11:58   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg velger meg dum over mental ustabil når som helst.

Jeg også.

Gammel 21-10-09, 12:00   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil heller være dr Frankenstein enn Barbie.

Gammel 21-10-09, 12:01   #24
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men dr. Frankenstein var jo slem også.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:01   #25
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil heller være pen enn smart. Kan du hjelpe?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:02   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Han var vel mer arrogant enn egentlig slem?

Gammel 21-10-09, 12:02   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Enig!

Fremdeles enig med Esme.

Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:03   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Barbie også. Hun er ei skikkelig snipsild.

Gammel 21-10-09, 12:05   #29
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du heller være dum enn mentalt ustabil?

Takk, modde. Da klarte jeg stemme, jeg stemte "dum".

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:07   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, bakrgunnen for denne pollen var tråden om Den sjette sans.

Der får jeg pepper for å si at jeg tror at de som tror på sånt er dumme. Mens Fluke får ingen pepper for å si at de som tror på sånt er mentalt ustabile/lider av vrangforestillinger. Så derfor måtte jeg jo se om det var slik at folk foretrekker å være mentalt ustabile, siden det ser ut som om det er helt greit å bli kalt mentalt ustabil fremfor dum.

Gammel 21-10-09, 12:08   #31
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Mener du dum som i dette eksempelet, eller dum ved at man ofte sier og gjør ting uten å tenke seg om?
Om det er snakk om dum som i eksempelet, så vil jeg heller være mentalt ustabil.

Akkurat - slik ser jeg det også!

Gammel 21-10-09, 12:09   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er Barbie også. Hun er ei skikkelig snipsild.

Snipsild? :adoptere: :elsker trøndersk:

Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:09   #33
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, bakrgunnen for denne pollen var tråden om Den sjette sans.

Der får jeg pepper for å si at jeg tror at de som tror på sånt er dumme. Mens Fluke får ingen pepper for å si at de som tror på sånt er mentalt ustabile/lider av vrangforestillinger. Så derfor måtte jeg jo se om det var slik at folk foretrekker å være mentalt ustabile, siden det ser ut som om det er helt greit å bli kalt mentalt ustabil fremfor dum.

Jeg tror nok folk mener det er verre å anklage andre for å være dumme enn mentalt ustabile ja. Det siste kan være for en periode, men er du dum så er du dum.

Gammel 21-10-09, 12:09   #34
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pepper for å si at dumme folk er dumme? Jøss. På FP?

Er det nå jeg skal dra inn politiske partier?

Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:12   #35
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jammen, Barbie er jo så peeeen!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:16   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er du her fortsatt? Husj, til fysio med deg!

Ble ikke noe fysio - kabeltvmannen ødela. Nå venter jeg bare på at han fordufter så kommer jeg til deg isteden.

Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:17   #37
Gammel bruker
Passiv

Standard

Lykkelige er de enfoldige!

:svar avgitt:

Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:27   #38
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja takk, begge deler.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:39   #39
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja takk, begge deler.

Både dr Frankenstein og Barbie? Altså gal, dum og tiltrekkende? Det må være Otto fra A Fish Called Wanda?

Gammel 21-10-09, 12:51   #40
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Don't call me stupid!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.