|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Juleantrekk til gutterForhåpentligvis passer klærne fra 17.mai enda, for de var nye da. (Svart bukse og vest med skjorte inni. )
|
|
|
#3 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterM skal vel ha svart bukse og rød skjorte. Så får jeg se om jeg finner et juleslips... (Han er 2 1/2)
|
|
|
#4 |
|
Søt og rar
|
Sv: Juleantrekk til gutterDette hadde min Brun på seg i fjor (og som du ser i konfirmasjon i mai) - lurer på om det passer fremdeles faktisk, han har liksom ikke vokst så mye (det er Name it):
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Juleantrekk til gutterEn eller annen variant over bukse, vest og skjorte tenker jeg. Vi pleier ofte å kjøpe noe halvfint (altså ikke smoking) til jul som kan brukes til diverse anledninger resten av året....
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Juleantrekk til gutterNei, si det, det blir ikke kjøpt noe nytt iallefall. Begge har dresser, og de har også mange drakter fra pappaens hjemland. Så det blir nå enten det ene eller det andre
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Juleantrekk til gutterEr bukseseler på buksa forresten, så om han blir varm, er han allikevel stilig:
|
|
|
#8 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterAppelsin :smelt:
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Juleantrekk til gutterPoden skal ha brun nikkers (egentlig en babybukse fra H&M i str 86. Han e 4 år.), hvit skjorte og kremhvit strikkevest fra Memini med brun krone på. Og kremhvit strømpebukse.
|
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterJeg har akkurat kjøpt juleantrekk til lillebror på Lindex. Vi hadde samme antrekk i fjor jul, så jeg passet på å være kjapp ute når det kom i butikkene nå. De blir så fort utplukket på størrelser. Skjorta kommer ikke helt til sin rett på bildet, men det er sølv, grå og svarte små striper på den. Vest og bukse er mørk grå. Jeg er ikke glad i svart til han, og jeg vil ikke ha noe "dress"-jakketype. Syns det er fint med bukse og vest og fin skjorte. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Juleantrekk til gutterDet blir nok en sort penbukse og så får vi se hva slags farge det blir på skjorta. Han må ha nytt av begge deler.
|
|
|
#14 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Juleantrekk til gutterSvart pinstripe penbukse og svart skjorte. Sikkert svart slips med noe dragegreier på, hvis jeg ikke får prakka på ham et rødt juleslips. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterBunad.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterSvart cordfløyelsaktig bukse, svart strikkevest og rosa skjorte. Svart slips, hvis han vil. Han er åtte år, forresten. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Juleantrekk til gutterPenantrekket jeg har kjøpt i høst. Skulle vel hatt svart dressbukse og hvit skjorte på julaften men jeg gidder ikke. Synes dette var så fint og dressbukse + skjorte blir brukt såpass sjelden at jeg gidder ikke i år. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
søt
Sv: Juleantrekk til gutterBunad!
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Juleantrekk til gutterVi kjøpte festdrakt på reflex til 17-mai, som egentlig er nikkers, men den var langbukse til 17. mai i alle fall... den blir brukt nå til jul også ja. (og i barnedåp i januar, og i april/mai, og til 17. mai og om vi kommer oss i noen av de 2-3-4 konfirmasjonene vi kommer til å bli bedt i...) Før eller siden blir den nok nikkers
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Juleantrekk til gutterHelt vanlige hverdagsklær. |
|
![]() |
|
|