|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#603 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg et gammelt skjørt fra Indiska, lysegrønn genser fra Noa Noa, svart strømpebukse, svart cardigan og brune og grønne Fly London-sko.
|
|
|
|
#604 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sort dressbukse fra Tiger, turkis, innsvinget skjorte fra Esprit, sort strikket vest fra Risøe. Sitter på hjemmekontor, men har mye å gjøre i dag og tenkte at det kunne hjelpe på farten å være ordentlig kledd. Så langt har det hatt nada innvirkning. |
|
|
|
|
|
#605 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Så fin du var Elinblu. |
|
|
|
|
|
#607 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg det fine, nye Boden-skjørtet mitt.
|
|
|
#608 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Soakedgenseren er fra i fjor. Jeg skulle også kjøpe den, men glemte det helt før det plutselig var tomt..Men plutselig solgte Canisa sin - så jeg har den :happy:
|
|
|
#609 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#610 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Hvit pologenser fra HM, dongeritights (mørk blå) fra Lindex og lillamønstret strikkakjole fra Indiska. Høye, sorte støvletter fra Blink og boblekåpe fra Vero Moda.
|
|
|
#611 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Den så fin ut, Krem. :myser:
|
|
|
|
#614 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig med Canisas vaskehjelp
|
|
|
#617 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Slimfit Jeans fra Nudie (Grim Tim), sort tunika i ull fra Uniqlo og det eneste kule i dag, et skjerf fra Designers Remix Collection med tekst om hva Røde Kors kan gjøre for penger man gir dem. Mitt er lilla
|
|
|
#619 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Mykt, vidt, mørkeblått olaskjørt til knærne, lilla singlet og lilla strømper, svart cardigan.
|
![]() |
|
|