Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ny frisyre - trenger tips

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 22:32   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny frisyre - trenger tips

Jeg er misfornøyd med sveisen og må få orden på kråkerede før jul.
Jeg har relativt tynt hår av dårlig kvalitet. Lang panne og ganske langt og smalt ansikt. Jeg er avhengig av pannelugg og trenger endel volum i håret for å trives. Så kom med tips dere tror kan gjøre det beste ut det, med et sånt utganspunkt.
Håret mitt er ca slik som på dette bildet nå, bare litt mørkere i fargen. Se bort fra det sløve uttrykket.

Sist redigert av Imma : 30-11-09 kl 00:11.
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:27   #2
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny frisyre - trenger tips

Vanskelig å si, jeg synes du er fin som du er jeg. :enkel:

Gammel 25-10-09, 23:32   #3
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Vanskelig å si, jeg synes du er fin som du er jeg. :enkel:

Takk, men du ser at det må gjøres noe. Fortell meg hva? Farge, klipp, produkter?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:34   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synst også du var fin som du var nå. Ikke så behjelpelig kanskje. Men alltid greit om du vi gjøre noe å bare stusse litt lage frisyre ut av det igjen, å feks freshe opp den fargen du allerede har?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:35   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Synes du var kjempefin på håret. Nå liker jeg den type hårlengde og å ha håret litt rufsete.
Jeg har ganske tynt og bløtt hår og etter at jeg begynte med dette skummet virker håret mitt mye fyldigere og hoder seg bedre i form utover dagen;
DEFINE, Hair Thickering FOAM

Gammel 25-10-09, 23:36   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg innbiller meg at litt mørke toner/striper ville gjøre så håret ser fyldigere ut,
ellers ville jeg ha spurt frisøren, de har ofte mange idèer.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.