Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er Reflex vinterdress slitesterk nok til 6-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-09, 14:09   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Er Reflex vinterdress slitesterk nok til 6-åring?

Hadde bestemt meg for TTH, men når jeg endelig fikk ut fingeren var den utsolgt podens str
Vurderer Reima Tec+, men synes det er uhorvelig mye penger på en dress. Har hørt veldig mye bra om Reflex, men er så usikker på om den er slitesterk nok til en 6 åring som tar sklitakling bortover veien osv...

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 14:17   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Reflex vinterdress slitesterk nok til 6-åring?

Har ikke prøvd vinterdressen før, men min 5-åring har fått den i år. Satser på at den holder jeg.

Gammel 26-10-09, 15:13   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt Reflex før, og barna har ikke greid å slite de ut. Eldste hadde en i fjor. Den ble brukt hver dag. Det var minimalt med snø. Den dressen ble slitt og fikk en rift, men det var forventet siden hun akte og lekte på stubber, stein o.l.
Den holdt sesongen, og holder som ekstradress i år.

Gammel 26-10-09, 15:20   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ja!

Gammel 26-10-09, 16:14   #5
Left
Passiv

Standard

Ja, det vil jeg nok si. Uansett er den halvparten så dyr som ReimaTec +, så om det var alternativet, har du råd til å kjøpe en dress til på vårparten om den skulle være utslitt Enda tror jeg du har penger til overs i forhold til hva Reimaen koster.

En annen dress er HH sin - den ene vinterdressen er med cordura om jeg ikke husker helt feil, og det skal godt gjøres å slite ut. Samme stoff som i motorsykkeldresser. Mikk-linedressen vi har er også i cordura.

Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 16:36   #6
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Vi har hatt Reflex før, og barna har ikke greid å slite de ut. Eldste hadde en i fjor. Den ble brukt hver dag. Det var minimalt med snø. Den dressen ble slitt og fikk en rift, men det var forventet siden hun akte og lekte på stubber, stein o.l.
Den holdt sesongen, og holder som ekstradress i år.

Ja - samme her!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.