Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

3-åring i høye hæler

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-09, 09:39   #21
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3-åring i høye hæler

Litt hel gjør jo ikke noe vil jeg tro.
Men tenker da på litt lavere og bredere (som f.eks på bunadsko)

Men vaklehel til smp barn ser jeg ikke helt vitsen med.
Men det må jo tydeligvis være et marked for det, ellers hadde det vel ikke blitt laget.

Gammel 28-10-09, 11:39   #22
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Må innrømme at "høghælte prinsessesko" var ein del av smokkesluttepremien her i huset, da 3,5 åringen slutta. Hælen er kanskje 1,5 cm høg, og skoa vert brukt til prinsesseleik.

Noko å gå med i det daglege er det da ikkje.

Gammel 28-10-09, 11:47   #23
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Noraen min blir fem i desember hun forelsket seg i et par rosa glittrende sko med halvhel på flyplassen og jeg hadde ikke hjerte til å si nei, de står mere til pynt en noe annet, hun går litt rundt i dem inne og jeg tror ikke hun tar varig skade.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 11:55   #24
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Min 3 åring hadde ikke fått høye hæler.
tenk på hva det gjør med ryggen også da.
Det er jo i utg pkt ikke bra for noen av oss å gå med høye hæler over lengre tid. Selv om vi gjør det alle sammen.

Ville ikke gitt høye hæler til et så lite barn. når de nærmer seg ungdomsskolen skulle jeg vurdert det!

Gammel 28-10-09, 14:53   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Å ha Tom Cruise til far er vel fort en verre ting, ja.

Kjenner du ham personlig?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:36   #26
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Synes det er stor forskjell på om de skoene blir brukt "til vanlig bruk" eller bare til utkledning/lek.
Om Suri gikk i høye heler den dagen hun ble fotografert, er det slettes ikke sikkert hun gjør det til vanlig. Pressen er jo ekspert til å vri og vrenge på historier. Hun skulle jo besøke pappaen sin på filmsettet og ville kanskje pynte seg/kle seg ut. Den prinsessekjolen så jo veldig utkledningsaktig ut synes jeg. Men hva vet vel jeg hva kjendisbarn går i.

Har en 3-åring jeg også, men hun har heldigvis ikke ytret ønske om sko med høye heler.

Gammel 29-10-09, 11:44   #27
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er trist at barn ikke får være barn. "Prinsesse-sko" med litt hæl på som brukes til lek er én ting, det er i aller høyeste grad å være et barn, men alle de klærne som er miniutgaver av vokseklær, disse mini høyhælte skoene det ble linket til, alle slike ting gjør meg trist.

Jeg tenker ikke på rygg eller føtter, jeg tenker mer på sinnet til disse barna. Når skal de få være små barn om de skal stolpre rundt i høye hæler?

Dette ble bare rot, nå skal jeg lage meg te.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 12:05   #28
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Storesøs kjøpte "pumps" til lillesøs som premie etter mandeloperasjonen. De var på Obs, og der lå det en kasse med grønne pumps til kr. 50,-. Etter at hun så den kassen var hun ikke interessert i lekeavdelingen.
Skoene var stygge, veldig stygge.
Men de ble mye brukt hjemme, og stor stas da hun fikk gå med de ute.
I sommer ble de totalt utslitt, og hennes høyeste ønsker til 5 årsdagen, var nye "helesko" og de måtte lage lyd når hun spaserte. Klikk,klikk,klikk....
Siste pappaen min kjøpte til lillesøs før han døde var nye "helesko", dog det var sandaler med stor og god hel, men lillesøs var fornøyd og skoene blir gjemt som et kjært minne.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 00:53   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg synes det er trist at barn ikke får være barn. "Prinsesse-sko" med litt hæl på som brukes til lek er én ting, det er i aller høyeste grad å være et barn, men alle de klærne som er miniutgaver av vokseklær, disse mini høyhælte skoene det ble linket til, alle slike ting gjør meg trist.

Jeg tenker ikke på rygg eller føtter, jeg tenker mer på sinnet til disse barna. Når skal de få være små barn om de skal stolpre rundt i høye hæler?

Dette ble bare rot, nå skal jeg lage meg te.

Det er da ingen ting som er mer "å være barn" enn å leke voksen. Gjennom klær, sko og utstyr. Putte babydukka i vogna og trille tur, med "mobilen" på øret. Ta på skjerfet slik som mamma. Ha krem i ansiktet og "barbere" seg.

Eller ha samme slags sko som mamma.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.