|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: 3-åring i høye hælerLitt hel gjør jo ikke noe vil jeg tro.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring i høye hælerMå innrømme at "høghælte prinsessesko" var ein del av smokkesluttepremien her i huset, da 3,5 åringen slutta. Hælen er kanskje 1,5 cm høg, og skoa vert brukt til prinsesseleik.
![]() |
#23 |
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring i høye hælerNoraen min blir fem i desember hun forelsket seg i et par rosa glittrende sko med halvhel på flyplassen og jeg hadde ikke hjerte til å si nei, de står mere til pynt en noe annet, hun går litt rundt i dem inne og jeg tror ikke hun tar varig skade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring i høye hælerMin 3 åring hadde ikke fått høye hæler.
![]() |
#26 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: 3-åring i høye hælerSynes det er stor forskjell på om de skoene blir brukt "til vanlig bruk" eller bare til utkledning/lek.
![]() |
#27 |
Tøff
|
![]() Sv: 3-åring i høye hælerJeg synes det er trist at barn ikke får være barn. "Prinsesse-sko" med litt hæl på som brukes til lek er én ting, det er i aller høyeste grad å være et barn, men alle de klærne som er miniutgaver av vokseklær, disse mini høyhælte skoene det ble linket til, alle slike ting gjør meg trist.
![]() |
#28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring i høye hælerStoresøs kjøpte "pumps" til lillesøs som premie etter mandeloperasjonen. De var på Obs, og der lå det en kasse med grønne pumps til kr. 50,-. Etter at hun så den kassen var hun ikke interessert i lekeavdelingen.
![]() |
![]() |
#29 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: 3-åring i høye hæler
Det er da ingen ting som er mer "å være barn" enn å leke voksen. Gjennom klær, sko og utstyr. Putte babydukka i vogna og trille tur, med "mobilen" på øret. Ta på skjerfet slik som mamma. Ha krem i ansiktet og "barbere" seg.
![]() |
|
|