|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Ja altså. Vi har akkurat flyttet, og samtidig innsett følgende; |
|
|
|
|
|
#2 |
|
superbruker
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Jeg syns det viktigste er at godteriet innpakket. Jeg kjøper kun inn godteri som har embalasje. Det eneste du egentlige trenger er å ha Noe annet trenger du ikke.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Jeg vet heller ikke særlig om dette, men har fått med meg at godteriet bør være innpakket type i disse influensatider.
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Du trenger ikke pynte veldig, men skal dere likevel åpne så er det jo gøy med litt pynt. Hadde vi vært hjemme i år hadde jeg gått for gresskar med lys inni. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Vi har hatt utrolig lite pågang her oppe i villastrøket vårt, men vi har typisk gitt en kjærlighet, en Fox og en Dumle, liksom. Siden vi bare har hatt kjentfolk på døren, har vi hatt en bolle og sagt at de kan velge 2-3 ting.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Ellers har vi vårt første gresskar med lys i dag.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Vi har varierende mengder besøk... i fjor kom det EN gruppe, og mannen kooooste seg med at vi hadde altfor mye snop. Men, vi bor i borettslag, og året før var det 7 grupper, så jeg trodde jo det skulle komme flere, og hadde hndlet tilsvarende.
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!
|
|
|
#15 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Sånne småposer med godteri er veldig kjekke. Mange små poser i en stor. Da er det innpakket godteri. Fås kjøpt veldig mange steder nå. Vi pleier ikke å gjøre så mye ut av det, annet enn å ha godteri til de som ringer på. Hvis du skulle gå tom slår du av utelampen. Da skal du i teorien være trygg for tricks.
|
|
|
#16 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!1) Hva må vi gjøre? Kjøpe godteri er greit. Kle oss ut? Pynte utenfor huset? Pynte inni huset?
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!
....jeg også
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Vi pynter ikke, og vi lærer ungene at hvis utelyset er slått av så skal de ikke ringe på det huset. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Kameltråd: Jeg trenger et crashcourse i Halloween!Hvordan i alledager forklarer man denne "høytiden" for ungene? |
|
|
|
![]() |
|
|