|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Retur av sofa til SkeidarVi kjøpte sofa på Skeidar for 13 dager siden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Retur av sofa til SkeidarDet er vel noe som heter angrefrist? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarVi opplevde noe av det samme i sommer med utemøbler, dog "bare" 1500 kroner. Jeg tror ikke det er noe annet å gjøre enn å bite det i seg, men kjipt er det.
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Sv: Retur av sofa til SkeidarDet er ikke noe som heter angrefrist når man kjøper på fast utsalgssted. Da er man helt avhengig av om selger har noen ordninger. Jeg vil tro at hvis de tar den i retur, tar de den til den prisen som er nå.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarKjipe kompiser du har, da. Jobber de på provisjon i Skeidar?
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarSå lenge den er tatt i bruk er det vel ikke noe dere kan gjøre. Skikkelig kjipt og jeg hadde blitt litt irritert på den jeg kjente som ikke hadde informert meg om at den kom på tilbud snart.
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Retur av sofa til SkeidarAngrefrist er visst bare for salg gjort utenfor salgssted. Som allium sa ja. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Retur av sofa til SkeidarSkjønner at du synes det er kjipt. Men vet du at din bekjent visste at det ville komme tilbud? Jeg aner ikke hvordan det fungerer hos Skeidar om alle ansatte vet hva som kommer på tilbud om 14 dager frem i tid. Bare en tanke! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarJeg tror faktisk ikke at personen visste det. Vi skulle kjøpe seng en gang (faktisk på Skeidar). Det var like før nyttår. Vi spurte om senga kom til å komme på salg. De som jobbet der svarte at slikt visste de faktisk ikke på forhånd nettopp for slippe slike dilemmaer, men de svare også at "dette er egentlig en slik type seng som ofte kommer på tilbud og vi pleier å ha salg over nyttår, men vi har egentlig ikke peiling".
|
|
|
|
#11 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Retur av sofa til SkeidarSå kjipt.
|
|
|
|
#12 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarJeg har faktisk flere ganger fått beskjed om at det jeg skal kjøpe kommer til å komme på salg om kort tid. Det kaller jeg service og gjør meg ekstra villig til å handle på det stedet en annen gang også.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarSlikt er kjedelig, men jeg tror nok du bare må bite det i deg ...det blir som vinterdressene jeg kjøpte for noen uker siden som nå er på 30 % avslag fordi hele butikken feirer jubileum osv. Shit happens!
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarDet som gjør at jeg lurer er jo forde f.eks Elkjøp har jo 30 dagers returrett, selv om varen er brukt. Jeg har jobbet i butikk før, fler forskjellig, og varene skal jo bestilles og da vet man hva som kommer på tilbud, dessuten kommer tilbudsavisene(DMéne) til butikkene i forkant. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarJeg vet ikke, men fy flate så kjipt!
|
|
|
#16 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Retur av sofa til SkeidarSå utrolig dårlig! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, at jeg ALDRI mer handler på Skeidar. Det er det stedet med den elendigste servicen jeg overhodet har vært borti.
|
![]() |
|
|