|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om leseopplæring 1. klasse (haster)Noen som har Aski Raski? Der står det mye bra om dette! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om leseopplæring 1. klasse (haster)
Nei vi gikk vel det samme. Musikk/heimkunnskap type folk. Jeg tror ikke vi hadde om verken stavelser eller lyder. Heller ikke hadde jeg praksis i førsteklasse, og kom da ikke borti det der. Det blir jo mer detaljert didaktisk, og mye har vel også skjedd siden 96-97. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spørsmål om leseopplæring 1. klasse (haster)Jeg begynner å forstå hjertesukket til min finske kollektivkamerat fra noen år tilbake: "finsk er et mye mer logsik språk enn norsk. Dere sier en ting og skriver noe helt annet.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spørsmål om leseopplæring 1.klasse (haster)
Jeg hadde rettet på lillemann, men det er fordi han selv er bevisst på at å-lyden kan skrives på forskjellige måter og stadig spør om dette. Dermed er han åpen for å bli rettet på det. Storebror hadde det ikke fallt inn å rette da han var på samme alder. Jeg ville forresten ikke ha rettet uten at vi lagde en undrestund ut av det. Hvorfor er det sånn at sommerfugl skrives med o og ikke å.
|
![]() |
|
|