Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelsene i Desigual?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 14:10   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Størrelsene i Desigual?

Nå har de endelig fått inn kjolen og toppen jeg så høyt ønsker meg på http://poopoopidoo.fr Så nå lurer jeg på hvordan Desigual er i størrelsen. Er den "normal", liten, stor? Er det forskjell i topper/ kjole/ skjørt?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 14:15   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelsene i Desigual?

De er små. Jeg kan så vidt ha XL i plagg i jerseystoffer, det meste av det andre blir for smått. Jeg bruker som regel 44 oventil i norske størrelser.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 14:34   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg også kommer meg såvidt inn i størrelse xl i jerseykjolene. Jeg bruker størrelse 42 til vanlig. Jeg kjøpte ei kåpe også, og da måtte jeg opp i størrelse 46.

Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 15:09   #4
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Så pass... Så jeg som er en xs, (med s puppestell) bør da bestille i s?

Gammel 30-10-09, 15:09   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en 38/40-størrelse, og har M i et skjørt og en kjole som det er god stretch i, L i to kjoler med mindre stretch og uten stretch og 44 i kåpe (kunne hatt str. 42, men da fikk jeg ikke noe ekstra under).

Gammel 30-10-09, 15:23   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Hmm... må kanskje bare bestille og håpe på det beste. Er det mye "jobb" å levere tilbake ting som er kjøpt utenlands over nett? Tenker på toll, penger tilbake med mer.

Gammel 16-11-09, 13:21   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drar opp denne for å få noe fornuftige svar.
Jeg får god plass i L-kjolen (bruker str 40/42 stort sett nå )

Jeg er smal i midja, har diger røv og brede skuldre. (ok, timeglass om man skal bruke mer flatterende beskrivelser) - bør jeg da ha 46 i kåpe?

Gammel 16-11-09, 13:28   #8
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er smal i midja, har diger røv og brede skuldre. (ok, timeglass om man skal bruke mer flatterende beskrivelser) - bør jeg da ha 46 i kåpe?

Jeg er en XS/S normalt. Men kåpe fra Desigual i S var alt for trang. Særlig over fordelene mine. (kjole er akkurat passe i S)

Gammel 16-11-09, 15:06   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har 44 i min kåpe, og da har jeg plass til en litt tykkere cardigan under. Bruker normalt 38/40 oventil.

Var det fornuftig nok?

Gammel 16-11-09, 15:11   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ergo er sikkert 46 størrelsen.
Jeg har vage planer om å minske meg litt - så kanskje jeg like greit venter. Heller jerseyskjørt da, kanskje...

Gammel 16-11-09, 15:25   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dette (tallstørrelsene) er jo spanske størrelser, da - er det likt som franske, tro, slik at man skal gå ett hakk opp målt mot norske størrelser?

Ifølge hun som jobber i butikken Amalies i Bogstadveien, som fører dette merket, svarer en 40 i Desigual til norsk 38.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:29   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg får vel streng tatt dra til byen å prøve før jeg kjøper noe som helt da. *selvinnsikt*

Gammel 16-11-09, 15:41   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

I de elastiske plaggene (skjørt og kjoler) bruker jeg M, men jeg må opp i størrelse på de plaggene uten stretch. Kåpa kunne jeg hatt i str. 42, men gikk opp enda en str. for å få plass til en litt tykkere genser/jakke under.

Hun som kjøpte kåpa jeg hadde i str. 40 var en normal 36-størrelse, og den passet helt perfekt til henne. Mulig den kåpa er liten i str.

Gammel 16-11-09, 15:42   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hun som kjøpte kåpa jeg hadde i str. 40 var en normal 36-størrelse, og den passet helt perfekt til henne. Mulig den kåpa er liten i str.

Ja, det virket sånn ut fra de målene Scarlett hadde på en annen kåpe i samme str.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:43   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det virket sånn ut fra de målene Scarlett hadde på en annen kåpe i samme str.

Ja, det er det eneste plagget fra Desigual jeg har i så stor størrelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.