|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anbefal meg en pc til 12-åringenKan noen det? Han skal ha en bærbar pc, til skolebruk (lekser), til nettaktivitet og til spilling (hovedsakelig Football Manager). Hva må vi se etter? Jeg er livredd for å kjøpe en maskin som f.eks. ikke har kapasitet til å ta spill som Football Manager, for det er visst veldig viktig for ham... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en pc til 12-åringenhttp://www.multicom.no/SystemConfigu...;c:100561;fl:0 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sangfugl
Sv: Anbefal meg en pc til 12-åringen
Tusen takk for svar! Det så veldig bra ut. En pc som denne: http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=2742976 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå vil jeg ikke tro Fotball Manager er det mest krevende spillet grafikkmessig, men hvis pc-en ellers også skal brukes til andre spill ville jeg unngått denne pc-en fra Siba. Problemet er at den ikke har en dedikert grafikkprosessor, og blir egentlig mer egnet til "vanlig applikasjonsbruk". I tillegg blir det en langt svakere prosessor, hvilket kan bety litt også i FM2010. For mange mer "vanlige 3D-spill" blir dette et svært dårlig valg i hvert fall. En del elementer innenfor FM2010 tror jeg også kan bli noe tregt med pc-en. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sangfugl
Absolutt! Det er viktig at den tar div. spill. Tusen takk for at du svarer så utførlig. Jeg tror jeg skjønner litt mer nå. Hjertelig takk! |
|
|
|
![]() |
|
|