|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognHva skal jeg velge? Greier ikke bestemme meg.. Sist redigert av Bel@ni : 03-11-09 kl 12:06. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognJeg har ingen erfaring med Emmaljunga, men jeg savner min Simo og ville valgt det.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognJeg har brukt Emmaljunga på to unger og har vært veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognSimo
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognJeg er uhelbredelig Simoelsker, så jeg hadde valgt Simo. |
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognIkke lett! Akkurat de 2 merkene hadde jeg slitt med også om jeg skulle hatt vogn nå |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognSIMO SIMO SIMO SIMO SIMO SIMO SIMO :taktfaste_rop: |
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognJeg synes Simo jynger altfor mye. Blir jo sjøsyk bare av å se på!
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognMå ha ei vogn som er god på vinterføre, og da er lufthjul eneste løsning føler jeg. Må også være litt tett og beskytte mot vær og vind.Emmaljunga City Cross er jo kjempefin og den virker veldig lun og god, men den har hjul med kulelager og jeg er noe skeptisk til trillekomforten på allslags føre, dessuten synes jeg hjulene er noe små. Har også forhørt meg om mulighetene til og kjøpe andre hjul til den, men det påstås at det ikke er mulig og bytte, pga ulik aksling?? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo SportsvognHvorfor kan du ikke ha lilla sportsvogn til gutt?! |
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Sportsvogn, Emmaljunga classic sport eller Simo Sportsvogn
|
![]() |