|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
iPhone; størrelseDere som har iPhone, hvor mange GB har dere på den? Tar kameraet ok bilder?
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: iPhone; størrelseJeg har jo ikke fått min enda, så lite kan jeg egentlig svare på, foruten at jeg har bestilt telefon med 16 GB. Tenkte at åtte ble litt lite, og at 32 ikke var noe must jeg ei heller fant nødvendig å betale ekstra for, så da ble det 16!
|
|
|
#3 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: iPhone; størrelseJeg har ikke oppdaget at 8 er for lite enda. Kameraet er derimot ikke av de beste, fungerer godt i godt lys og slett ikke i mørket.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: iPhone; størrelseHei!
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: iPhone; størrelseMin 32Gb er full forlengst. Men det kommer jo bare an på hvor mye musikk og spesielt tv-serier jeg dytter inn i den. Det sister er jo definitivt det som tar mest plass. Uten tv-serier får alt jeg har nå plass på den gamle 16Gb-varianten.
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: iPhone; størrelseJeg henter serier fra Tvtorrents.com og koder dem om med free studio elns. Hvis man bruker Vuse til å laste ned seriene med kan den kode om til iphone på en enkel måte. (det er innebygd i Vuse muligheter til å kode om til diverse.... )
|
|
|
#10 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone; størrelseJeg har 16 Gb og den nyeste modellen. Jeg har ikke lagt noe musikk over på den og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller, men bruker den til jobb ting og tror 16 Gb skal holde. Men hadde jeg skulle kjøpe selv og ikke hadde noe budsjett hadde jeg nok kjøpt den største.
|
|
|
#11 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone; størrelseJeg har også 16 Gb, og ser ikke helt behovet for det dobbelte...
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: iPhone; størrelseHvor mye plass man trenger kommer jo an på hva man skal bruke den til. Jeg har bare 8 G på min, og det er altfor lite, jeg får ikke plass til i nærheten av all musikken jeg vil ha på den, og så tar jeg en del bilder i tillegg - og noen programmer skal jeg jo også ha plass til. Jeg må slette musikk hver gang jeg vil legge inn noe nytt på den, omtrent, og det er litt kjedelig i lengden.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone; størrelse
Hvis programvaren (spesielt med tanke på tilleggsprogrammer) og funksjonaliteten rundt dette er viktig, tror jeg en annen mobiltelefon kan passe bedre - i hvert fall også hvis kamera er viktig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone; størrelse
|