|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerNår det nye bloggsystemet kommer så synes jeg det hadde vært veldig fint med en tråd a la dette, hvor man oppfordrer brukerne til å informere og oppdatere i forhold til hvor lukkede/åpne blogger man har.
![]() |
#44 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerLar meg fascinere over Sitronens tilnærming merker jeg..
![]() |
#45 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg synes heller ikke det er så lett å be om tilgang. Ikke fordi jeg er redd for å få et nei, men fordi jeg føler meg som en sniker siden jeg ikke har noe å tilby selv. Ikke kjenner jeg noen IRL heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJa også synes jeg ellers det er lett å gå seg bort i bloggorama. Det er nokså stort der inne etterhvert og mange kjenner hverandre godt noe som gjør det litt internt, dette har helt sikkert sammenheng med mitt anonymitetsnivå her inne. Men det fører til at bloggorama også mister litt av interessen min, selv om jeg setter stor pris på den tilgangen jeg faktisk har og de kommentarene jeg får.
![]() |
#49 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerJeg er helt grønn på dette. Hvordan lager man seg en blogg? Lager man det her inne, eller må maninn i det såkalte blogorama? (som jeg ikke aner hva er) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å få tilgang til blogger
"Blogorama" er bare et ord for "bloggverdenen".
![]() |
#51 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerSnille Skilpadda, du er så utrolig grei og hyggelig. Tar ansvar for å svare og inkludere på alle nivå. Så hyggelig å ha deg her
![]() |
#52 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerÅ, jeg trodde blogorama var et sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Å få tilgang til bloggerNei, jeg synes ikke det er frekt å spørre om tilgang, men man må tåle avslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|