|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Min niese har skrevet "kule klær" på julegavelisten, så da tenkte jeg å være en gem tante som skaffer nettopp det. Men hva er hotte merker? Hun fikk DC-sko til bursdagen sin, så jeg må finne på noe annet denne gangen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?-High school-musical-klær fra Wow(elelrs er Wow-klær generelt populært)
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Wow, ja. Jeg må innrømme at jeg synes nesten alt fra Wow er stygt, men det jentungen har arvet av kusinen blir brukt så det er i filler.
|
|
|
#4 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Øh....skal 7 åringer bry seg med merker? Skal vi voksne lære dem om det så tidlig?
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Hvis hun har skrevet kule klær, så er det vel ikke nødvendigvis merket hun tenker på. Men rett og slett at klærne er kule. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Min 7-åring bryr seg ikke noe om merker what so ever (og ikke har jeg hørt snakk om merker blant de andre jentene heller), men hun er opptatt av at klærne skal være fine eller tøffe og det er ikke like viktig at alt skal være rosa lenger. Vi har funnet en del tøffe klær hun liker på H&M, i storjenteavdelingen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Her i huset bryr heller ikke 11-åringen seg om merker, men klærne skal være kule fordet. Veksler gjerne mellom sukkersøtt og til nesten litt EMo-aktig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?WOW, Kari Traa ja, Bik Bok av merker har væt inn her lenge.
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Det eneste jeg har fått med meg er wow. (Jeg ble sant og si litt frelst jeg også, da vi kjøpte en genser. Vi fikk godteri i butikken og lillesøster fikk også klistremerker, selv om det bare var storesøster som handlet. Jeg lar meg kjøpe for en tyggis ...
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Kanskje du kan høre med henne hva hun mener med kule klær? Da får du sikkert nys i om det er type merke eller på hvilken måte de skal være kule! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Min 6-åring synes klær fra wow er kult ihvertfall... har akkurat begynt å bruke xxs fra de...
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?8-åringene mine bryr seg ikke om merker i det hele tatt. De har stort sett klær fra HM, Cubus og Lindex, noe Exit, og har aldri sagt noe om merke. Men begge er veldig klare på hva som er kult og hva som ikke er det, uten at det er så lett å sette fingeren på det. Når det gjelder jenta er det viktig at klærne ikke er rosa og ikke ser for dillete ut. De skal være tøffe. Ja, og alle typer figurer som mønster er helt ut bortsett fra Hello Kitty.
|
|
|
#17 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Kari Traa er populært i alle fall. Min niese fikk jakke i det merket til bursdagen sin og var i himmelen.
|
|
|
#18 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Jeg vil tro at en syvåring ikke er merkebevisst, men har en klar formening om hvordan klærne skal se ut, så kule klær kan vel bety fra alle mulige butikker.
|
|
|
#19 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Hva er Wow? Har aldri hørt om det.
|
![]() |
|
|