Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 18:03   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?

Min niese har skrevet "kule klær" på julegavelisten, så da tenkte jeg å være en gem tante som skaffer nettopp det. Men hva er hotte merker? Hun fikk DC-sko til bursdagen sin, så jeg må finne på noe annet denne gangen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:08   #2
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?

-High school-musical-klær fra Wow(elelrs er Wow-klær generelt populært)
-Acessorice har mye lekkert
-Kapp-ahl har endel fine klær

Gammel 04-11-09, 18:12   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, ja. Jeg må innrømme at jeg synes nesten alt fra Wow er stygt, men det jentungen har arvet av kusinen blir brukt så det er i filler.

Ellers går hun gjerne med tre singleter utenpå hverandre, og store trekantskjerf med spissen foran. Dongeritights er populært.

Hun liker settet sitt med knebukse og tunika fra Chill Norway også.

Og jeg er dypt uenig med forrige taler angående KappAhl.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:22   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh....skal 7 åringer bry seg med merker? Skal vi voksne lære dem om det så tidlig?

Gammel 04-11-09, 18:23   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Wow
chill norway

det vet jeg mange som bruker her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:31   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chill (of?) Norway ja, såklart. Jeg har sett noen kjempefine tunikaer/kjoler derfra. God idé.

Gammel 04-11-09, 18:32   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Øh....skal 7 åringer bry seg med merker? Skal vi voksne lære dem om det så tidlig?

Jeg sier ikke at de skal bry seg, men jeg har skjønt det slik at de ofte gjør det.

Gammel 04-11-09, 18:34   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg sier ikke at de skal bry seg, men jeg har skjønt det slik at de ofte gjør det.

Ofte har de heller ikke lært det av oss. Som sagt synes jeg f.eks. Wow er stygt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:40   #9
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis hun har skrevet kule klær, så er det vel ikke nødvendigvis merket hun tenker på. Men rett og slett at klærne er kule.

I den alderen skjer det ofte et skifte fra sukkersøtt til litt tøffere. Tipper hun tenker på gensere/ t-skjorter med kult trykk på, litt mer rocka tilbehør. Her i huset har forskjellige skjerf blitt veldig populært. Rutete bukser. Litt mørkere farger.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:46   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Min 7-åring bryr seg ikke noe om merker what so ever (og ikke har jeg hørt snakk om merker blant de andre jentene heller), men hun er opptatt av at klærne skal være fine eller tøffe og det er ikke like viktig at alt skal være rosa lenger. Vi har funnet en del tøffe klær hun liker på H&M, i storjenteavdelingen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:59   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her i huset bryr heller ikke 11-åringen seg om merker, men klærne skal være kule fordet. Veksler gjerne mellom sukkersøtt og til nesten litt EMo-aktig.
Jeg synes Lindex har endel kult i str. 146 og oppover.

Ellers er WOW hot.
Kari Traa har også endel kult og er merkeklær.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:21   #12
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

WOW, Kari Traa ja, Bik Bok av merker har væt inn her lenge.
Ellers er det ett must med skjerf og dongeritights (de kan man visst ikke få for mange av).
Utover det er det jo Kawasaki sko som er ett must, i forskjellige farger.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:24   #13
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg har fått med meg er wow. (Jeg ble sant og si litt frelst jeg også, da vi kjøpte en genser. Vi fikk godteri i butikken og lillesøster fikk også klistremerker, selv om det bare var storesøster som handlet. Jeg lar meg kjøpe for en tyggis ... )

Gammel 04-11-09, 19:25   #14
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Kanskje du kan høre med henne hva hun mener med kule klær? Da får du sikkert nys i om det er type merke eller på hvilken måte de skal være kule!
Datteren min synes f.eks sorte klær er veeeldig kult, men hun aner ikke hva og hvilke merker disse sorte klærne har..

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:30   #15
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min 6-åring synes klær fra wow er kult ihvertfall... har akkurat begynt å bruke xxs fra de...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:36   #16
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

8-åringene mine bryr seg ikke om merker i det hele tatt. De har stort sett klær fra HM, Cubus og Lindex, noe Exit, og har aldri sagt noe om merke. Men begge er veldig klare på hva som er kult og hva som ikke er det, uten at det er så lett å sette fingeren på det. Når det gjelder jenta er det viktig at klærne ikke er rosa og ikke ser for dillete ut. De skal være tøffe. Ja, og alle typer figurer som mønster er helt ut bortsett fra Hello Kitty.

Gammel 04-11-09, 19:38   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kari Traa er populært i alle fall. Min niese fikk jakke i det merket til bursdagen sin og var i himmelen.
De handler også på Wow, og mye HM også.

Gammel 04-11-09, 19:43   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil tro at en syvåring ikke er merkebevisst, men har en klar formening om hvordan klærne skal se ut, så kule klær kan vel bety fra alle mulige butikker.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:44   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er Wow? Har aldri hørt om det.

Gammel 04-11-09, 19:54   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hva er Wow? Har aldri hørt om det.

War of Worldcraft-klær.

Neida, det er et eget klesmerke som var på BikBok før.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.