|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Følger du opp tråder du starter og andre tråder du svarer i? | |||
Ja, jeg følger opp alle tråder jeg svarer i |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 7,22% |
Jeg følger bare opp tråder jeg starter selv |
7 | 7,22% |
Jeg følger opp begge deler |
8 | 8,25% |
Kommer litt an på tråden |
72 | 74,23% |
Jeg følger ikke opp noen tråder |
1 | 1,03% |
Jeg følger opp absolutt alt. Går ikke glipp av noe |
0 | 0% |
Annet (Beskriv i tråden) |
2 | 2,06% |
Je je, dustepoll |
0 | 0% |
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Jeg følger til dels opp de trådene jeg starter selv, dog er jeg innimellom dårlig til å takke for svar. |
![]() |
![]() |
#22 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?
Dette har jeg også irritert meg over.
![]() |
#23 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Jeg ser ikke poenget med å abonnere på tråder, aldri gjort det.
![]() |
#24 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Jeg synes det er greit å se hvilke tråder det har kommet svar i. En ting er uleste meldinger, men der komme jo ALLE nye tråder og gamle tråder opp. Men jeg sletter abbonement etterhvert. De tar for mye plass på kontrollpanelet.
![]() |
#25 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Men man husker jo hva man har svart i. Det gjør jo til og med jeg.
![]() |
#26 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?
Ja selvsagt, mange tråder husker jeg jo, men når man klikker på ulese meldinger så kan man jo fort se om man har svart i tråden.
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Jeg skjønner ikke hvorfor man skal drive å huske tråder man har svart i når man kan slippe. :lat: |
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Jeg har full kontroll på denna sjappa. |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Kommer an på tråden det. |
![]() |
![]() |
#30 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg starter alltid med å gå inn på kontrollpanel når jeg kommer inn her. Leser det som er svart i tråder som jeg har skrevet i. Svarer dersom det er noe jeg ønsker å føye til og så går jeg ut på forumet på jakt etter nye tråder å svarer på eller hente info fra.
![]() |
![]() |
|
|