Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Følger du opp tråder du starter og andre tråder du svarer i?
Ja, jeg følger opp alle tråder jeg svarer i 7 7,22%
Jeg følger bare opp tråder jeg starter selv 7 7,22%
Jeg følger opp begge deler 8 8,25%
Kommer litt an på tråden 72 74,23%
Jeg følger ikke opp noen tråder 1 1,03%
Jeg følger opp absolutt alt. Går ikke glipp av noe 0 0%
Annet (Beskriv i tråden) 2 2,06%
Je je, dustepoll 0 0%
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-09, 21:14   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?

Jeg følger til dels opp de trådene jeg starter selv, dog er jeg innimellom dårlig til å takke for svar. Men jeg leser svarene, altså, og er takknemlig for tilbakemeldinger.

Ellers er det sånn pø om pø.

Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 21:20   #22
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Og det verste er igrunn disse trådene med poll hvor jeg får de opp på kontrollpanelet støtt og stadig uten at det er noe nytt. Så nå avslutter jeg abonnementet mitt herfra!

Dette har jeg også irritert meg over.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 01:23   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke poenget med å abonnere på tråder, aldri gjort det.

Gammel 07-11-09, 11:01   #24
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er greit å se hvilke tråder det har kommet svar i. En ting er uleste meldinger, men der komme jo ALLE nye tråder og gamle tråder opp. Men jeg sletter abbonement etterhvert. De tar for mye plass på kontrollpanelet.

Epostvarsling sluttet jeg ganske kjapt med her inne, siden man i enkelte tråder for usedvanlig mange svar.

Gammel 07-11-09, 11:07   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men man husker jo hva man har svart i. Det gjør jo til og med jeg.

Gammel 07-11-09, 11:12   #26
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men man husker jo hva man har svart i. Det gjør jo til og med jeg.

Ja selvsagt, mange tråder husker jeg jo, men når man klikker på ulese meldinger så kan man jo fort se om man har svart i tråden.

Men jeg gidder ikke alltid bla gjennom alt. Det er lettere å klikke seg inn på kontrollpanelet synes jeg. Se hvilke tråder jeg har svart i som er oppdaterte.

Uleste meldinger er mest nyttig for meg med tanke på å få opp helt nye tråder.

Men selvsagt bruker man forumet på forskjellige måter. Gammel vane, vond å venne.

Gammel 07-11-09, 20:42   #27
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal drive å huske tråder man har svart i når man kan slippe. :lat:

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 21:33   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har full kontroll på denna sjappa.

Neida...

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 22:13   #29
Skvetten
Passiv

Standard

Kommer an på tråden det.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 22:22   #30
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg starter alltid med å gå inn på kontrollpanel når jeg kommer inn her. Leser det som er svart i tråder som jeg har skrevet i. Svarer dersom det er noe jeg ønsker å føye til og så går jeg ut på forumet på jakt etter nye tråder å svarer på eller hente info fra.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.