Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor hemmelig er nicket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 23:53   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hvor hemmelig er nicket?

Jeg er vel ikke så veldig hemmelig etter mange år som Kaija både her og der. Like vel var det ikke moro når HE har oppdaget at mamma ikke alltid heter det hun egentlig heter. - Du, vet du at mamman min heter Kaija på internett hun! Det er liksom blitt en passende måte å innlede samtaler med vilt fremmede mennesker nå. På tide å skifte nick før hele tettstedet vi bor på googler opp masse sladder og slarv om oss, kanskje.

Sist redigert av Kaija : 15-01-07 kl 18:42.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 17:35   #2
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor hemmelig er nicket?

Nicket mitt er ganske hemmelig ifht familie, venner og kollegaer... ingen andre enn gubben som vet hva det er trur eg

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 17:51   #3
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg er vel ikke så veldig hemmelig etter mange år som Kaija både her og der. Like vel var det ikke moro når HE har oppdaget at mamma ikke alltid heter det hun egentlig heter. Du, vet du at mamman min heter Kaija på internett hun! Det er liksom blitt en passende måte å innlede samtaler med vilt fremmede mennesker nå. På tide å skifte nick før hele tettstedet vi bor på googler opp masse sladder og slarv om oss, kanskje.

Det er jo stavet paa en ganske spesiell maate da, saa det er sikkert ikke saa lett aa finne deg. Regner med at guttungen ikke staver for folk!

Gammel 15-01-07, 17:54   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nicket mitt blir ikke gitt ut for å si det sånn men finner noen ut at det er meg så er det bare sånn.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:08   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Alle" vet nicket mitt, så jeg vurderer faktisk å skifte det ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:39   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok mindre hemmelig enn jeg tror. Men setter pris på at mennesker som kjenner meg igjen sier ifra.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:44   #7
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg forteller ikke akkurat rundt omkring at jeg er malena på nett men det er nok ikke vanskelig for kjente å finne meg pga nettbutikken min som jeg har snakket litt om på div fora.
Så jeg passer på hvilke opplysninger jeg gir ut.

Gammel 15-01-07, 18:47   #8
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har to ulike nick, et i jobbsammenheng og et privat. Jeg tror det ganske privat enda.

Gammel 15-01-07, 18:47   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er kun mannen min som vet nicket mitt på nettet. Og de av dere som jeg har møtt da.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:48   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er visst ikke så hemmelig. Men det gjør ikke noe.
Det finnes bare en som ser ut som jeg.

Gammel 15-01-07, 18:57   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mitt er helt hemmelig i RL - ingen vet det bortsett fra mannen, Vimsen og Berglijot da

Noen fra NM-barsel-klubben vet det (de holder jeg det ikke hemmelig for).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:05   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ganske mange nick etter hvert, fordi det er greit å ikke kunne søke opp et nick å få opp alt jeg har skrevet på google..

Her inne er det ikke så mange som vet hvem jeg er.. eneste jeg er helt sikker på at vet det er Desembermamma.

Jeg holder det ikke hemmelig.. men sprer det ikke.. er det noen som tror de vet hvem jeg er så er det bare å spørre..

jeg har et nick som jeg bruker på chatting og i "data miljøet" et på snart gravid, et på snart mamma, et her og et på lavkarbo. kansje jeg har nok nå.. er litt å holde styr på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:40   #13
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke hemmelig. Jeg kjenner noen her inne, og noen har jeg blitt kjent med. Helt greit. Jeg står for det jeg skriver her inne.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:41   #14
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Nicket er hemmelig, men de som kjenner meg veldig godt vil nok kanskje klare å finne ut at det er meg (med litt hjelp av å lese noen innlegg).

Gammel 15-01-07, 19:43   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min og svigerinnen min vet nicket mitt. Ingen andre.

Ja, også alle jeg kjenner gjennom internett da.

Sist redigert av DM : 15-01-07 kl 20:05. Årsak: Måtte legge til siste setning
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:45   #16
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt nick er superhemmelig.

Neida, jeg forteller det ikke til enhver, men jeg holder det ikke kjempehemmelig heller. De som spør, får vite det, og noen har jo funnet meg uten at jeg har sagt noe også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:52   #17
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flere enn jeg liker vet nicket mitt ja. Har tenkt på å bytte, men er for lat.

Gammel 15-01-07, 19:59   #18
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hett Magica på nett i 12 år og mange av mine RL venner er aktive nettbrukere. Jeg er derfor ikke en spesielt anonym person og ser heller ikke problemer med det.

Gammel 15-01-07, 20:02   #19
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Mitt nick er ikke hemmelig i det heletatt, og ikke gjør det noe om "alle" vet hvem jeg er heller

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:03   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Inagh i veldig mange sammenhenger, jeg - så mitt nick er alt annet enn hemmelig.
De fleste som kjenner meg vil nok kunne gjette seg til hvilket nick jeg bruker rundt omkring om de skulle ønske det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.