|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Hvor hemmelig er nicket?Jeg er vel ikke så veldig hemmelig etter mange år som Kaija både her og der. Like vel var det ikke så moro når HE har oppdaget at mamma ikke alltid heter det hun egentlig heter. - Du, vet du at mamman min heter Kaija på internett hun! Det er liksom blitt en passende måte å innlede samtaler med vilt fremmede mennesker nå. På tide å skifte nick før hele tettstedet vi bor på googler opp masse sladder og slarv om oss, kanskje. Sist redigert av Kaija : 15-01-07 kl 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Nicket mitt er ganske hemmelig ifht familie, venner og kollegaer... ingen andre enn gubben som vet hva det er trur eg
![]() |
#3 |
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?
Det er jo stavet paa en ganske spesiell maate da, saa det er sikkert ikke saa lett aa finne deg. Regner med at guttungen ikke staver for folk!
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Nicket mitt blir ikke gitt ut for å si det sånn men finner noen ut at det er meg så er det bare sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Jeg forteller ikke akkurat rundt omkring at jeg er malena på nett men det er nok ikke vanskelig for kjente å finne meg pga nettbutikken min som jeg har snakket litt om på div fora.
![]() |
#8 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Jeg har to ulike nick, et i jobbsammenheng og et privat. Jeg tror det ganske privat enda.
![]() |
#9 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Det er kun mannen min som vet nicket mitt på nettet. Og de av dere som jeg har møtt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Jeg er visst ikke så hemmelig. Men det gjør ikke noe.
![]() |
#12 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Jeg har ganske mange nick etter hvert, fordi det er greit å ikke kunne søke opp et nick å få opp alt jeg har skrevet på google.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Mannen min og svigerinnen min vet nicket mitt. Ingen andre. Sist redigert av DM : 15-01-07 kl 20:05. Årsak: Måtte legge til siste setning |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Flere enn jeg liker vet nicket mitt ja.
![]() |
#18 |
søt
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Jeg har hett Magica på nett i 12 år og mange av mine RL venner er aktive nettbrukere. Jeg er derfor ikke en spesielt anonym person og ser heller ikke problemer med det.
![]() |
#19 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Mitt nick er ikke hemmelig i det heletatt, og ikke gjør det noe om "alle" vet hvem jeg er heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor hemmelig er nicket?Jeg bruker Inagh i veldig mange sammenhenger, jeg - så mitt nick er alt annet enn hemmelig.
![]() |
|
|