Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Joggesko Gore-tex

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 23:42   #1
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Spørsmål

Joggesko Gore-tex

Jeg er på leiting etter noen joggesko i str 23,24 men det ser ut som at det skal være vanskelig å finne tak i. Helt feil tid på året og det er for små str får jeg beskjed om i butikkene. Noen som vet om steder jeg kunne funnet slike sko? Evt på nett.

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:44   #2
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Joggesko Gore-tex

XXL har et brukbart utvalg av sko.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 01:48   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skoringen hadde masse.

Gammel 11-11-09, 08:50   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Skoringen pleier å ha. Her og: http://www.brandos.no/superfit/00240-81-ocean/a8773

Barnas hus har ofte superfit sine.

Om du ikke bryr deg om at de er brukt litt så har jeg et par superfit i str 23. De er ikke mye brukt, men litt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:57   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Brandos.no

Gammel 11-11-09, 10:28   #6
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte meg Goretex joggesko på Sportmann.no, men det er noen år siden.

Gammel 11-11-09, 14:55   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du sett på brandos.no? skoringen har også kanskje.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 01:12   #8
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Var på haaland sko i dag, fant en type. Tror jeg må ta meg en tur på barnas hus også må jeg sjekke brandos

Tusen takk for tips

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.