|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Hva får barna til jul?Jeg jakter på ideer
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Vesla ønsker seg hus til Littlest Petshop, visstnok, så det får hun av svigers tror jeg. Og så ønsker hun seg en hai-bamse fra Ikea (hun elsker disse "naturtro" dyrebamsene og samler på dem) og noen DS-spill. Minsten er jo for liten til å komme med konkrete ønsker, jeg får se hva det blir til ham. Blir vel noen kjekke leker, tenker jeg. Kanskje Drømmehagen-stæsj, han ELSKER Drømmehagen.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Snart 5-åringen får sannsynligvis bilbane, og et par bøker og filmer jeg tror han vil like. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Vi har en 6-årsdag å feire først, så kommer litt ann på hva han får av gaver da, men jeg regner med det blir lego, bok og spill til DS eller Wii. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva får barna til jul?Aner ikke. :litt stressa:
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storebror ønsker seg SE W995, så jeg regner med at vi kjøper den til han. Pluss litt annet småtteri.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Hva får barna til jul?Jeg lurer litt på ipod touch til eldstemann, toern har jeg ikke noen konkrete planer til ennå. Minstemann får vel ikke stort, han har det han trenger.
|
|
|
#9 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storebror skal få Nintendo DS og lillebror skal få cd-spiller. Regner med at de får noen småting i tillegg (bøker og lego) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barna til jul?Nintendo Wii fra meg og gubben. Ellers så er det jo vi som fikser de fleste gavene fra familien, så langt har vi fikset sesongkort til fotball og noen filmer han ønsker seg. Hva mer aner jeg ikke. Jeg synes han har mer enn nok av leker og ting, og han er kommet i en alder hvor han ikke ønsker seg så fryktelig mye. Men, likevel så er det såååå stas med hardepakker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva får barna til jul?Storebror får el-gitar med forsterker og slikt. Mellomsøster får kombinert bursdag-/julegave, og får tv. Lillesøster får dunjakke og Katvig-kjole.
|
|
|
#12 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storesøster får ny seng m/gjesteseng + ny madrass og nattbord. Blir en veldig dyr gave, så vi deler denne gaven sammen med min farmor. Lillebror er jeg jammen ikke helt sikker på hva vi skal gi, han har nettopp hatt bursdag og fikk liksom alt da. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får barna til jul?De skal få nye kontorstoler begge to for de gamle er ødelagte hos begge. Så er det ønsker om ps3 men jeg vet ikke om det blir det. Noen bøker blir det. Og mange spill til diverse konsoller. Jeg lurer på om de skal få litt sportsutstyr kanskje. Men jeg mangler wow-gaven. |
|
|
|
#14 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storesøster ønsker seg Bergans-dunjakke og får nok det. Hun har bursdag i januar og får en London-tur på forskudd
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storesøster skal få Lundebyhus...tror jeg. Så tenkte jeg å foreslå for besteforeldre og tante at de kan kjøpe møbler. Evt. må jeg sjekke om det finnes noe barbiedukkehus, så kan jeg finne frem alle barbiene jeg hadde som barn.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva får barna til jul?Jeg vet jammen ikke. I fjor ble det litt klær (med Cars-motiv, så utrolig godt mottatt av en knerten som SKULLE kle på seg den joggedressen med en gang), og en lekebil. I år er jeg ikke sikker, for vi har rene lekebutikken her hjemme. Knerten har så sinnsykt mye leker. Kanskje en film?
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Mine skal få hver sin DS. Han eldste har ønsket seg det siden forrige jul, så jeg tror det blir veldig gjevt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva får barna til jul?Jeg har foreløpig bestilt en toalettmappe i limegrønn med navnet hans brodert på. Han skal på leirskole til våren og da tenkte jeg var en grei julegave.
|
|
|
#19 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva får barna til jul?Eldste ønsker seg gitar og DeLillios lær-og-spill-gitar-bok, og det tror jeg hun skal få. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva får barna til jul?Jeg vet egentlig ikke, men jeg vet at vi ikke skal ta helt av i år.
|
![]() |
|
|