Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barna til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 18:31   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hva får barna til jul?

Jeg jakter på ideer
Her tipper jeg de får 100 dollar hver (vi drar til USA i februar), og så blir det noe lite attåt.
8 åringen får nok DS spill, 11 åringen trolig et PS3 spill (fifa) som han ønsker seg, mens snart 6 åringen er jeg noe usikker på. Mulig jeg strikker noen dukkeklær til henne.

Hva får deres barn?

Gammel 11-11-09, 18:35   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul?

Vesla ønsker seg hus til Littlest Petshop, visstnok, så det får hun av svigers tror jeg. Og så ønsker hun seg en hai-bamse fra Ikea (hun elsker disse "naturtro" dyrebamsene og samler på dem) og noen DS-spill. Minsten er jo for liten til å komme med konkrete ønsker, jeg får se hva det blir til ham. Blir vel noen kjekke leker, tenker jeg. Kanskje Drømmehagen-stæsj, han ELSKER Drømmehagen.

Gammel 11-11-09, 18:40   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror snuppa får danseskøyter og knerten får trommesett (vi er litt usikre på sistnevnte, vil vi oss så vondt?).

Gammel 11-11-09, 18:43   #4
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Snart 5-åringen får sannsynligvis bilbane, og et par bøker og filmer jeg tror han vil like.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:49   #5
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en 6-årsdag å feire først, så kommer litt ann på hva han får av gaver da, men jeg regner med det blir lego, bok og spill til DS eller Wii.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:50   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Aner ikke. :litt stressa:

Gammel 11-11-09, 18:53   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror ønsker seg SE W995, så jeg regner med at vi kjøper den til han. Pluss litt annet småtteri.

Jonas får Lego. Star Wars og Power Miners tror jeg. Samt at han har bursdag 16. desember.

Gammel 11-11-09, 19:00   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer litt på ipod touch til eldstemann, toern har jeg ikke noen konkrete planer til ennå. Minstemann får vel ikke stort, han har det han trenger.

Gammel 11-11-09, 19:02   #9
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror skal få Nintendo DS og lillebror skal få cd-spiller. Regner med at de får noen småting i tillegg (bøker og lego)

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:03   #10
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nintendo Wii fra meg og gubben. Ellers så er det jo vi som fikser de fleste gavene fra familien, så langt har vi fikset sesongkort til fotball og noen filmer han ønsker seg. Hva mer aner jeg ikke. Jeg synes han har mer enn nok av leker og ting, og han er kommet i en alder hvor han ikke ønsker seg så fryktelig mye. Men, likevel så er det såååå stas med hardepakker.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:06   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Storebror får el-gitar med forsterker og slikt. Mellomsøster får kombinert bursdag-/julegave, og får tv. Lillesøster får dunjakke og Katvig-kjole.

Gammel 11-11-09, 19:10   #12
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøster får ny seng m/gjesteseng + ny madrass og nattbord. Blir en veldig dyr gave, så vi deler denne gaven sammen med min farmor. Lillebror er jeg jammen ikke helt sikker på hva vi skal gi, han har nettopp hatt bursdag og fikk liksom alt da.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:17   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

De skal få nye kontorstoler begge to for de gamle er ødelagte hos begge. Så er det ønsker om ps3 men jeg vet ikke om det blir det. Noen bøker blir det. Og mange spill til diverse konsoller. Jeg lurer på om de skal få litt sportsutstyr kanskje. Men jeg mangler wow-gaven.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:17   #14
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster ønsker seg Bergans-dunjakke og får nok det. Hun har bursdag i januar og får en London-tur på forskudd

Lillebror får i alle fall Indiana Jones-lego, men hva mer vet jeg ikke...

Gammel 11-11-09, 19:17   #15
lillamamma
Aktiv

Medlem siden: Sep 2008
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Storesøster skal få Lundebyhus...tror jeg. Så tenkte jeg å foreslå for besteforeldre og tante at de kan kjøpe møbler. Evt. må jeg sjekke om det finnes noe barbiedukkehus, så kan jeg finne frem alle barbiene jeg hadde som barn.

Lillesøster har bursdag på julaften, og får lekekjøkken fra IKEA til bursdagen tidlig på dagen. Og gammeldags dukkevogn i tre fra Micki i julegave.

Gammel 11-11-09, 19:19   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet jammen ikke. I fjor ble det litt klær (med Cars-motiv, så utrolig godt mottatt av en knerten som SKULLE kle på seg den joggedressen med en gang), og en lekebil. I år er jeg ikke sikker, for vi har rene lekebutikken her hjemme. Knerten har så sinnsykt mye leker. Kanskje en film?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:20   #17
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Mine skal få hver sin DS. Han eldste har ønsket seg det siden forrige jul, så jeg tror det blir veldig gjevt.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:21   #18
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har foreløpig bestilt en toalettmappe i limegrønn med navnet hans brodert på. Han skal på leirskole til våren og da tenkte jeg var en grei julegave.
Ellers så regner jeg med det ihvertfall blir en eller 2 DS spill og noen filmer. Vet han ønsker seg Guinnes record boka så den kan han godt få av søstern min.

Så får vi se hva mer han får.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:29   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Eldste ønsker seg gitar og DeLillios lær-og-spill-gitar-bok, og det tror jeg hun skal få.
Minsten får langrennski.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:32   #20
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet egentlig ikke, men jeg vet at vi ikke skal ta helt av i år.
De trenger å fornye DVD-samlingen litt, er lenge siden vi har handlet filmer. Har også tenkt på Junior Fantasi til de to store.
Storesøster har veldig lyst på noe Bakugan-stæsj, så vi får se. Er ikke noe jeg har veldig lyst til å kjøpe, men det er jo ikke jeg som skal ha det heller. Vi får se.

Når jeg tenker meg om er det mulig skiskoene til storesøster er blitt for små, men det er vel ikke så spennende å få.

Kanskje jeg får noen tips i denne tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.