|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
![]() |
Viking Gore TexJeg kjøpte Viking Gore Tex vinterstøvler til sønnen min for 3 uker siden og jeg fikk beskjed om at de ikke skulle ta inn vann. Han hadde samme merket i fjor også og var aldri bløt i beina, men nå hadde han på seg de nye i barnehagen i litt fuktig høstvær og de hadde trukket vann foran i skoa. Kan jeg klage troselv om han har brukt de i 3 uker? Det er jo først nå han ble bløt inn i skoa. Ikke var det regnvær heller....bare fuktig høstvær. De kosta 900 kr og ho i butikken sa de ikke skulle ta inn vann så jeg ble litt skuffa. Trodde jo de skulle vøre like bra som de jeg hadde til han i fjor som er av samme slaget.
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Viking Gore TexEr bare å ta med seg skoene til butikken og høre det, de skal jo ikke bli våte inni - særlig ikke hvis det ikke har vært vått vær.
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Viking Gore TexEr bare å klage. Storebror brukte sine i 2 uker og han ble alltid våt, Syntes dette var rart. Dermed satte jeg skoene i ei bøtte med vann og etter 30 minutter hadde det trukket vann inn. Fikk nye uten spørsmål, for de skal være tette.
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Viking Gore TexSelvfølgelig kan du klage. 3 uker er jo ingenting. Jeg hadde klaget selv om de hadde vært brukt nesten en sesong. De skal være vanntette.
|
|
|
#5 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Viking Gore TexGoretex=vanntett. Så klag!!
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Viking Gore TexDe SKAL være vanntette, selv om min erfaring er at de tåler ikke ALT av bruk/vann.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Viking Gore TexDette klager du på, sånn skal de ikke være. |
|
|
|