|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Jentene fikk kanin og marsvin her om dagen, og det er julegaven deres fra oss, og de får bare en liten gave på julaften, sikkert PetShop. Lillebror får bilbane og gitar. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Eldstemann skal få et stereoanlegg med docking for ipod. Mellomste skal få lego togsett og minstemann får nintendo ds. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva får barna til jul?Vi har ikke bestemt oss ennå, men kanskje legopiratskipet siden han har legopiratkalender.
|
|
|
#64 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hva får barna til jul?Det er langt fra avgjort. Liten familie og ingen besteforeldre på min side betyr mer fra oss. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Ikke helt bestemt ennå, men vurderer sånn dukkehus fra SPrell til minsta. Hun må ha seg ny seng også, så jeg er veldig usikker på hvor mye vi skal gi, det dukkehuset er jo ikke akkurat billig. Til eldstemann vurderer vi MP3 spiller, og muligens spill til Nintendo Wii fra søsteren. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hva får barna til jul?
Vi kom visst hjem til ferdig oppusset barnerom (
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hva får barna til jul?Minstemor på 2,5 år får Brio dukkevogn, knallrosa. Største på 4 år, tror jeg skal få sykkel, men jeg er ikke sikker, og vet enda ikke om vi får tak i det nå før jul. (Mannen skulle nemlig ikke handle den på salg i høst, men ville vente til våren. Helt til vi fant ut at det nok hadde vært greit med en sykkel til jul.) Ellers ønsker de seg dukker begge to, så jeg får se om jeg finner de hver sin babyborn på tilbud. Har sett de annonsert flere steder.
|
|
|
#68 |
|
Tja...
Hvor får man tak i Star Wars-badekåpe da?
|
|
|
|
#69 |
|
flisespikker
|
Det fant jeg på H&M.
|
|
|
#70 |
|
Tja...
Sv: Hva får barna til jul?Oi, takk for raskt svar. Har sett at de har gensere og sånt men ikke badekåpe. Han bruker nemlig badekåpen sin mest til å være Obi Wan og den er snart for liten nå. Håper den har hette for det er et must.
|
|
|
|
#71 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?I år blir det nok innslag av Barbie og Star Wars Lego. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva får barna til jul?Begge får hamstersett. (Disse lekehamsterene som var diskutert tidligere) |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva får barna til jul?Ikke helt bestemt oss enda. Minstemann ønsker seg "en Shamu til å ha i bassenget", og har gjentatt det hver kveld i et par mnd, så det bør vi nok klare å få tak i. Ellers ønsker han seg togbane, sånn tog som kjører av seg selv. Så vi får se om vi får tak i det.
|
|
|
#74 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Eldste får racerbilbane.
|
|
|
|
#75 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva får barna til jul?5-åringen: Star Wars-skip, på tilbud til 299,-
|
|
![]() |