|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Foreldre vs barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.BØr rulleres - men som ung og barnløs er det fin-fint å ta røddagene. Det gir jo godt med grunker i kassa + at man gjør noen mer etablerte glade. *jobbet masse i alle høytider som student*
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Foreldre vs. barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.Fritid har vel ikke høyere verdi hvis man har barn? Jobbet en del på sykehjem mens jeg studerte og vet at dette ble brukt som argument av mange. Det er jo bare tull. Man kan så klart ønske deg seg, men går det ikke så går det ikke. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Foreldre vs. barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.Sykehusleger får ikke ekstra betalt for å jobbe helligdager så det er null økonomisk gevinst å ha vakt i julen i forhold til andre vanlige hverdagsvakter.
|
|
|
#24 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre vs. barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.På tidligere jobb hadde jeg mer erfaring med nordlendinger i Oslo som forventet fri i 14 dager hver jul på bekostning av oss andre som da måtte jobbe. Hver jul.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Foreldre vs. barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.Nøkkelen er vel at man ikke bør FORVENTE fri, men at det er veldig greit dersom det likevel ordner seg for de fleste.
|
|
|
#26 |
|
trenger lading
|
Sv: Foreldre vs. barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.Her rulleres det. Ikke fastlåst etter et bestemt antall år, men det kikkes på hvordan vi har jobbet før. (lite utskifting av folk, så mange som har jobbet her i flere år)
|
|
|
|
#27 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Foreldre vs barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.
Mann har jobbet skift i mange år. 5 skift 24\7
|
|
|
|
#28 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Foreldre vs. barnløse og fri i forbindelse med høytider m.m.Det bør rullere. |
|
|
|
![]() |
|
|