Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

LEGO DUPLO Pirates

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 00:17   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

LEGO DUPLO Pirates

Hvor kan jeg få takk av noen av disse?? ikke Ebay, helst her i Norge!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 02:31   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: LEGO DUPLO Pirates

Jeg har sett alle de tre på både Brio på Lagunen, samt Obs på Lagunen. Men det var for et par år siden. Skulle likevel tro det var kurant å få tak i?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:35   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte den piratskuta på Ritige Leker for etpar år siden.
Usikker på om det produseres lenger, den haien vet jeg ihvertfall sikkert at ikke lenger er i noe sortiment i Norge.

Gammel 17-11-09, 11:05   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duplo Pirates har gått ut av sortimentet, så de ktan vel være litt vrient å få tak i.

Gammel 17-11-09, 21:55   #5
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

too bad.. heldigvis mine gutter har den storste, men en vennine ar veldig list på disse til sinne.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 20:31   #6
Starmelt
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2010
Starmelt har et hav av muligheter foran seg
Smil

Samboeren min og jeg fant det store sjørøverskipet på finn rett før jul til den nette sum av 400 spenn.

Skal love dere poden på 3 ble i hundre. ruller rundt på gulvet og synger hiv o hoi her.

Starmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.