Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan har du på body på barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Bodyen under eller utenpå strømpebuksa?
Under strømpebuksa 189 79,08%
Utenpå strømpebuksa 14 5,86%
Det varierer 36 15,06%
Dustepåll 0 0%
Deltakere: 239. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 15:40   #21
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Hvordan har du på body på barn?

Vi har bodyen under strømpebuksa. Synes det ser rart ut med strømpebuksa under, og som rajraj påpeker er det enklest med bodyen innerst.

Gammel 17-11-09, 16:02   #22
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Under strømpebuksa. Alt annet virker så snålt

Gammel 17-11-09, 16:03   #23
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Under strømpebuksa! Da er det mindre styr når jeg skal sjekke om bleia er full av det jeg tror den er full av; ned med strømpisen og så dra ut body og bleie i en bevegelse. Dersom bodyen hadde vært utenpå strømpebuksa måtte jeg kneppet opp den bare for å sjekke kjapt og det ville jo ført til merarbeid.

De andre baserer seg vel på bruk av nesa

Gammel 17-11-09, 16:04   #24
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Under strømpebuksa, men det har vel hendt en håndfull ganger at bodyen har vært på innsiden (aner egentlig ikke hvorfor).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:04   #25
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

De andre baserer seg vel på bruk av nesa

Den kan jeg bare ikke gjøre. Sansene mine bedrar meg stadig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:49   #26
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Under strømpebuksa. Det hendte at jeg hadde srømpebuksa innenfor på noen av barna da jeg jobba i bhg - om de hadde veldig signe strømpiser og ikke skulle ha bukse utenpå.

Gammel 17-11-09, 16:55   #27
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Som de andre her. Body inni strømpebuksa.

Gammel 17-11-09, 16:56   #28
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Body under strømpebuksa.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:07   #29
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Oftest body innerst og strømpebukse utenpå - men innimellom omvendt. Feks når han har på strømpebukser som er veeldig løse i strikken, arvestrømpebukser, de sitter jo på med body utenpå.

Jeg stemte "det varierer".

Gammel 17-11-09, 17:53   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varierte, men oftest body utenpå.

Gammel 17-11-09, 17:56   #31
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

body innerst.

Gammel 17-11-09, 18:10   #32
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Body under strømpebuksa.

Av en eller annen grunn har jeg inntrykk av at menn veldig gjerne gjør det motsatt. Om dette er så vanlig som jeg tror skal jeg ikke påstå, men har sett tendensen hos flere også hos X. Nå kan det jo være like vanlig at damer gjør det også når de kler de små, men jeg synes det virker merkelig å ha strømebuksa under bodyen.

Sist redigert av Luvi : 17-11-09 kl 18:42.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:15   #33
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Bodyen innerst, som regel. Men - er det egentlig så nøye? Dere som "reagerer" når dere ser det motsatte, liksom? For meg er det i grunnen knakende likegyldig, det blir omtrent som t-skjorte inni eller utenpå genser i min verden.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:43   #34
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bodyen er innerst,strømpebukse ytterst.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:44   #35
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Under strømpebuksa. Synes det er mest logisk jeg, men det har vel egentlig ikke noe å si, rent praktisk.

Gammel 17-11-09, 18:44   #36
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Om han skal ha vanlig bukse på seg, så tar jeg bodyen oppe strømpebuksen. Synes ikke det er noe fint når strømpebuksekanten kommer over bukselinningen.

Ellers tar jeg bodyen underst.

Gammel 17-11-09, 18:49   #37
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Under strømpebuksen.

I dag har Lillesøster begge deler. Hun har nemlig ullstrømpebuksen utenpå ullbodyen og så en bomullsbody utenpå der igjen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:57   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde alltid bodyen under strømpebuksa. Body erstatter trøye og truse, og skal være innerst. Syns nå jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:05   #39
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Under strømpebuksen, synes det er enklest å sjekke bleien da.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:24   #40
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Bodyen innerst, som regel. Men - er det egentlig så nøye? Dere som "reagerer" når dere ser det motsatte, liksom? For meg er det i grunnen knakende likegyldig, det blir omtrent som t-skjorte inni eller utenpå genser i min verden.

Reagerer trenger ikke bety mer enn at man legger merke til det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.