|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine julekjoler?Holdt på å lete en stund jeg også, utrolig nok, det ble ingen dyyr kjole i år |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine julekjoler?Lillemor fikk en lilla taft kjole med sorte prikker. kjøpt på barnebutikk her i byen. Hm.. skal se om jeg finner bilde...
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Sv: Fine julekjoler?Til jentene mine fant jeg fine kjoler på Lindex i år. Ikke dyre de heller. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Fine julekjoler?Lillesøster her fant seg en kjole hun falt helt for på HM i år. Passet lommeboken veldig bra |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Fine julekjoler?Jeg har kjøpt en på Lindex til Hannah i år.. Samt en grønn en fra nett.
|
|
|
#8 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Fine julekjoler?Liljekonvall: Er kjolen du kjøpte veldig liten i størrelsen? Jeg kjøpte 122 til min jente som bruker 110 vanligvis og den sitter som et skudd. Hun er litt kraftig, men allikevel. :shock: Kjolen er så utrolig fin. Var ei her som fikk stjerner i øynene når hun fikk den!
|
|
|
#10 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Fine julekjoler?Hvorfor er alle julekjolene til små unger (mi er 2 år) uten armer?
|
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine julekjoler?Cubus har noen fine. Ta event en kikk der Sist redigert av ItsOnlyMe : 18-11-09 kl 19:56. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine julekjoler?Også finst det jo langermet bolero til å ha utenpå dersom man ikke vil ha en bluse inni. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine julekjoler?Jeg syns Lindex hadde noen fantastiske kjoler i år, men de blir fort utplukket for størrelser.
|
|
|
#17 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Fine julekjoler?
Og hvor kjøper man det? Finner bare hvite vanlige gensere. Eller bodyer , men bodyer bruker vi ikke.
|
|
|
|
#18 |
|
Leser
|
Jeg synes det er fint med bluse eller fin sjorte under. Eventuelt bolero over, men enig i at det av og til er upraktisk.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Den var rålekker.
|
|
|
#20 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Fine julekjoler?Vi bruker trøye under ballkjolen og bolero over. Det blir veldig fint. Storesøster vil ikke ha dilldall kjole som hun kaller det i år, så jeg får shoppe med minstejenta. |
|
|
|
![]() |
|
|