|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg leste artikkelen om fakkeltoget i går i avisen. Tror egentlig det virker mot sin hensikt, jeg. Det var ikke akkurat vektige argumenter de serverte den utskremte journalisten. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
nju nja njo
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Folk kan få fakle seg i tog så mye de vil for min del, men hvorfor ikke bruke tiden på å gå i fakkeltog for VIKTIGE ting.
|
|
|
#43 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?
|
|
|
#44 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg måtte lese overskriften på denne tråden flere ganger: Finnes det virkelig folk som er gale nok til å gå i tog fordi det finnes et TILBUD om å ta svineinfluensa?
|
|
|
|
#45 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Oppmøte var vel ikke akkurat så veldig stort nei.. Skjønner ikke at de gidd, men vi har jo ytringsfrihet her i landet så de må vel få lov til å si hva de vil. Selv om jeg personlig syns det er en tåpelig ting å demonstrere for. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Nå måtte jeg jo google litt på 2012, skulle jeg jo aldri gjort. Var ikke dette litt creepy?
|
|
|
#47 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Whatever, never mind
|
Jeg for min del vil ikke ha svineinfluensa så jeg takket nei til det tilbudet og valgte i stedet å vaksinere meg. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bedreviter
|
Aha! Nå skjønte jeg det endelig. Fakkeltoget er jo en form for naturlig vaksine: man samler en masse, uvaksinerte mennesker, oppfordrer dem til å gå hånd i hånd, klemme hverandre eller på andre måter omgås tett, og vips: etter noen uker har alle oppnådd naturlig immunitet. Hvem trenger vel vaksine? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Får man chips når man tar vaksine, nå altså? Hm, det fikk ikke vi! Ikke så mye som en peanøtt! Noen som blir med å lage fakkeltåg?
|
|
|
#51 |
|
På lukket avdeling
|
Fåreksempel melk. Som er akkurat like frivillig å innta. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Du vil i hvertfall ikke vite hva de hadde blandet oppi den såkalte kaffen og saften, Fnatten.
|
|
|
#54 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Utrolig teit. Høres jo nesten ut som om noen prøver å tvinge dem til å ta vaksinen. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Jeg fikk kun et glass kaldt vann. Det skulle jeg protestert mot, med fakkel og det hele.
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Ikke sant. Helt horribelt.
|
|
|
#57 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Vi fikk sitte på en stol. Også var der åpen salgsbod som solgte usunn mat... Ja, der var vel en vanndispenser med vann uten betaling også, når jeg tenker meg om (Men vi hadde med vannflaske, guttungen og jeg. Den var VESENTLIG i ventetiden før stikket...)
|
|
|
#59 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?For litt siden skrev jeg at jeg aldri ler noe særlig på FP, det må jeg trekke tilbake nå.
Finnes det tilbud om det altså?
|
![]() |
|
|