Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 12:39   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?

Jeg leste artikkelen om fakkeltoget i går i avisen. Tror egentlig det virker mot sin hensikt, jeg. Det var ikke akkurat vektige argumenter de serverte den utskremte journalisten.

Og så tenkte jeg på navnesminketråden og dårlig smak da jeg så hva fakkeltoggjengen kalte barna sine.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 12:44   #42
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Folk kan få fakle seg i tog så mye de vil for min del, men hvorfor ikke bruke tiden på å gå i fakkeltog for VIKTIGE ting.

Gammel 20-11-09, 13:34   #43
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

arti tråd.

Jeg syns det er helt kurant at de går i tog om de ønsker det. Det skulle bare mangle.

Men jeg tenker som så at arrangøren kanskje ble litt skuffet da det dukket opp ca 70 personer. De hadde kanskje tenkt at det var fler som kom eller? 70 pers sender ikke akurat sterke signaler om at resten av befolkningen bør høre på hva de har å si, eller?

Gammel 20-11-09, 13:37   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte lese overskriften på denne tråden flere ganger: Finnes det virkelig folk som er gale nok til å gå i tog fordi det finnes et TILBUD om å ta svineinfluensa?

Gammel 20-11-09, 13:41   #45
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Oppmøte var vel ikke akkurat så veldig stort nei.. Skjønner ikke at de gidd, men vi har jo ytringsfrihet her i landet så de må vel få lov til å si hva de vil. Selv om jeg personlig syns det er en tåpelig ting å demonstrere for.

2012 er vel en missoppfattet "dommedag"? I hvertfall ut i fra Mayanes kalender (skrives det sånn??), så er vel 2012 bare avslutning av en epoke og en ny epoke/periode starter igjen like etter.

Ang krystallene så kan det vel være strålingen fra tven som påvirker krytallen? En spesiell type bølgelengde på strålingen/lyset? At tv og pc'er stråler er jo ikke akkurat noe nytt.

Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 13:51   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå måtte jeg jo google litt på 2012, skulle jeg jo aldri gjort. Var ikke dette litt creepy?

http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/...lipp_0502.html

Det er jo skrevet av Ødegaard. Eller er han egentlig en tulling?

Gammel 20-11-09, 14:06   #47
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå måtte jeg jo google litt på 2012, skulle jeg jo aldri gjort. Var ikke dette litt creepy?

http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/...lipp_0502.html

Det er jo skrevet av Ødegaard. Eller er han egentlig en tulling?

"På Jorden kommer skiftene nokså uregelmessig. Det kan gå 5000 til 10 millioner år mellom hvert skifte og selve skiftet kan vare i opptil 5000 år. Det er nå 780 000 år siden sist gang de magnitiske polene våre skiftet plass.
"

Det er jo ikke akkurat som om det skjer i en håndvending.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:06   #48
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg måtte lese overskriften på denne tråden flere ganger: Finnes det virkelig folk som er gale nok til å gå i tog fordi det finnes et TILBUD om å ta svineinfluensa?

Jeg for min del vil ikke ha svineinfluensa så jeg takket nei til det tilbudet og valgte i stedet å vaksinere meg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:21   #49
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg for min del vil ikke ha svineinfluensa så jeg takket nei til det tilbudet og valgte i stedet å vaksinere meg.

Aha! Nå skjønte jeg det endelig. Fakkeltoget er jo en form for naturlig vaksine: man samler en masse, uvaksinerte mennesker, oppfordrer dem til å gå hånd i hånd, klemme hverandre eller på andre måter omgås tett, og vips: etter noen uker har alle oppnådd naturlig immunitet. Hvem trenger vel vaksine?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:26   #50
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får man chips når man tar vaksine, nå altså? Hm, det fikk ikke vi! Ikke så mye som en peanøtt! Noen som blir med å lage fakkeltåg?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:27   #51
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Folk kan få fakle seg i tog så mye de vil for min del, men hvorfor ikke bruke tiden på å gå i fakkeltog for VIKTIGE ting.

Fåreksempel melk. Som er akkurat like frivillig å innta.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:31   #52
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg fikk ingenting. Ikke engang sitte i stolen å vente i 20 minutter etterpå.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:31   #53
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vil i hvertfall ikke vite hva de hadde blandet oppi den såkalte kaffen og saften, Fnatten.

Gammel 20-11-09, 14:39   #54
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig teit. Høres jo nesten ut som om noen prøver å tvinge dem til å ta vaksinen.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:40   #55
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg fikk ingenting. Ikke engang sitte i stolen å vente i 20 minutter etterpå.

Jeg fikk kun et glass kaldt vann. Det skulle jeg protestert mot, med fakkel og det hele.

Gammel 20-11-09, 14:44   #56
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Og det gjorde du ikke?! Bare vann, lissåm.

Ikke sant. Helt horribelt.

Gammel 20-11-09, 15:09   #57
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg fikk kun et glass kaldt vann. Det skulle jeg protestert mot, med fakkel og det hele.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Og det gjorde du ikke?! Bare vann, lissåm.

Kanskje det var sølvvann?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:24   #58
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk sitte på en stol. Også var der åpen salgsbod som solgte usunn mat... Ja, der var vel en vanndispenser med vann uten betaling også, når jeg tenker meg om (Men vi hadde med vannflaske, guttungen og jeg. Den var VESENTLIG i ventetiden før stikket...)

Jeg føler ikke for å protestere mot et frivillig tilbud. Men, det er jo meg da, som ikke tror at pandemien er organisert av myndighetene, og heller ikke frykter jeg har fått en chip inni meg. Om man virkelig tror det, så føler man vel et behov for å advare oss uvitende....

Gammel 20-11-09, 15:37   #59
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Godt man finner en verdig sak å gå i tog for. Not.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:41   #60
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

For litt siden skrev jeg at jeg aldri ler noe særlig på FP, det må jeg trekke tilbake nå.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nå har jeg lest på nettsidene til noen av disse folka at dette er krig. Det er myndighetenes krigføring mot uskyldige mennesker. Så klart man går i fakkeltog mot krig.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønner ikke at disse konspirasjonsteoretikerne tør å gå i tog, nå fikk jo myndighetene god mulighet til å ta bilde av dem alle sammen, og kan overvåke dem bedre! Kanskje passet de på å fly et chemtrail-fly rett over også, slik at de pustet inn alle disse molekylene som gjør at de kan trackes.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Finnes det tilbud om det altså? Glad jeg gikk for vaksinen istedet altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.