Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser du ut på håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 18:56   #61
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg har akkurat gått fra å være nokså lang, til heller kort (i min verden):

*poff*

Ikke akkurat noe blinkskudd da, men ... Ikke quote, kommer til å fjerne bildet snart.

Sist redigert av Bomull : 03-11-09 kl 23:27.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 18:57   #62
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har akkurat gått fra å være nokså lang, til heller kort (i min verden):

Ikke akkurat noe blinkskudd da, men ... Ikke quote, kommer til å fjerne bildet snart.

Å, er det deg!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:02   #63
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Langt hår til midjen. Det er mørkblondt, litt grått, tjukt og ruskete med noe fall i, ingen lugg. Masser av veldig tykke hårstrå, hestehår, nesten. Frisøren min gjorde det kunststykket å skjære det, for å tynne de nederste 15-20 cm, så nå ser det kjempepistrete og slitt ut nederst. Må vel klippe opp deet skjærte området neste gang.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:08   #64
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Naturlig lyst hår som har vokst ut fra en lang bob, og derfor befinner seg i strikk/opsett for tiden. Litt fall, ellers ganske glatt og flatt. Jeg ønsker meg en permanent pulesveis egentlig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:47   #65
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Blond, halvlangt med lugg. Veldig nordisk og så langt vekk fra krøller som man kan komme.

Gammel 03-11-09, 19:58   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Naturlig lyst hår som har vokst ut fra en lang bob, og derfor befinner seg i strikk/opsett for tiden. Litt fall, ellers ganske glatt og flatt. Jeg ønsker meg en permanent pulesveis egentlig.

Don't we all.

Men altså, jeg har en sånn en, usedvanlig rufsete hele tiden, og man blir aldri ordentlig fin da. :ser lengselsfullt på velstelte, langhårede:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:09   #67
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå ser jeg ikke ut på håret, og trenger desperat en hårklipp ...
Ellers har jeg kommunefarget, nordisk hår (tynne hårstråd, men i enorme mengder) som må ha en overdose styling for ikke henge rett ned. Det som fungerer best er en litt rufsete og oppklippet bob med skråklipt lugg. Farger håret jevnlig på grunn av den trasige, medfødte fargen. Har fått et og annet grått hårstrå, men ikke flere enn at jeg napper dem ut. I perioder har jeg litt fall i håret (høy luftfuktighet?), men som regel er det glatt.

Gammel 03-11-09, 20:10   #68
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Veldig lik J.A på håret generelt, men ekstra nå om dagen. Er litt lysere enn på bildet, men skal stripe det mørkere snart.
Har tykt og uregjerlig hår med litt fall som jeg ofte har i hestehale, fletter eller satt opp.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 20:25   #69
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger helt klart en tur til frisøren nå. Jeg har langt nordisk hår (håret går rett under Bh-stroppen) som egentlig får mer og mer kommunefarge. Jeg striper det ca hver 3. måned. Håret mitt er tynt, glatt og uregjerlig

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:28   #70
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mørkt blondt hår som for det meste er et hakk mørkere enn sin naturlige farge. Tynne hårstrå det er mange av, alltid klippet kort og passelig bustete stylet med voks. Jeg vasker håret og klæsjer i litt voks når det har tørket. Superenkelt!

Grå hår fikk jeg da jeg var 25, men gjemmer de så godt jeg kan, jeg er ikke klar for å bli gråhåret enda.

Gammel 03-11-09, 21:33   #71
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Absalone: Så fin du er

Gammel 03-11-09, 21:39   #72
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sparesveis; hverken langt eller kort. Har lyst på langt hår etter maaange år med kort. Har mye fall i det, klemmer oppi litt skum og styling etter vask. Lettvint.
Når det gjelder farge, så er jeg vel egentlig mellomblond. Såkalt kommunefarge. Og med mer og mer grått i... Derfor farger jeg håret i vilden sky. I sommer var jeg helt blond, nå er jeg mørk brun. Elsker å variere og eksperimentere med hårfarging!

Gammel 06-11-09, 03:20   #73
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Har ganske langt mørkebrunt hår, med svake caramell striper i. Det er litt oppklippet og skrår fårran.
Håret mitt er dessverre mest i en knute på toppen etter som lillemannen elsker å lugge å spise på håret mitt.
Prøver og ta mest mulig vare på det, men har ikke helt den store tiden. ordner det sjeldent, har bare atni fizz i håret etter dusjen, thats it.
Ønsker meg også krøller, men vil aldri få de krøllene jeg vil ha med permane

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 14:36   #74
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Jeg har sort hulder hår. Som lever sitt eget liv. Farger vekk det grå som kom allerede kom da jeg var rundt 25 år. Veldig greit å sette opp håret da, blir bra uten for mye pes. Mister mye hår hele tiden, men tror det er like greit (om man ser bortifra tette vasker/dusj) for da skjer det en naturlig uttynning. Håret er en del av min personlighet, ville savnet det veldig om det forandret seg.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:17   #75
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kort, glatt svartfarget hår. Kan beskrives som litt Audrey Hepburnaktig, men av og til føler jeg at jeg ser litt ut som et barn som har blitt tvangsklippet etter å ha klippet seg selv.

Gammel 09-11-09, 21:28   #76
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Je har stutt, rett ut hår Ser ut som om jeg har stukket finga i stikk kontakten, og det passer meg HELT ypperlig.
Så kort at jeg bare kan stå opp, ta litt "Power paste" i hendene, gnukke.. og gå ut!

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 21:43   #77
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg har veldig tykt kommunefarget hår fra naturens side. Etter at jeg fikk poden har jeg også fått fall, det er uvant.
Men siden kommune ikke kler meg særlig godt har jeg farget /stripet det alt etter som i årsvis. Nå har jeg mørkebrunt fullfarget hår. Det er langt, skulderbladlengde. Det har jeg hatt i over ti år Som regel har jeg hestehale med tupert hår over hodet, slik at det ikke blir flatt. Liker litt "bustete" hestehalelook, der man ser at håret mitt er veldig tykt og voluminøst. Sprayer med skikkelig limspray slik at det holder seg fint.

Før jeg fikk barn var jeg flinkere til å ordne meg på håret og da hadde jeg det også mye løst. Krøllet med rettetang eller rettet ut etc. nå er den slags bare til fest

Håret mitt er noe av det jeg er aller mest fornøyd med på meg selv

Gammel 10-11-09, 19:44   #78
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Det siste halvåret har jeg hatt forholdsvis kort bob. Litt kortere og oppklipt bak og litt lengre foran. Ikke pannelugg, men sideskill og litt skåret på sidene. Mørk brunt hår med bittelitt lysere brune striper. (Stripene er rester fra i sommer, men har farget håret - ble ikke så værst egentlig. ).
Trives med denne lengden, er egentlig litt lei av å ha spart på hårtufsene i årevis. Har typisk nordisk tynt fint hår, men ganske mange hårstrå.
Min hemmelige drøm er langt, tykt hår med litt fall. Men har jo innsett for lengst at dette er en uoppnåelig drøm...

Gammel 10-11-09, 20:18   #79
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Langt mørkt hår med pannelugg. Veldig fornøyd no.

Gammel 20-11-09, 14:22   #80
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Jeg er så "heldig" å ha tynt, glatt, kommunefarget hår. Med andre ord - nesten umulig å få gjort noe særlig med. Hvorfor kunne jeg ikke arvet min mors tykke, mørke manke?

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.