|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Jeg har akkurat gått fra å være nokså lang, til heller kort (i min verden):
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 03-11-09 kl 23:27. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?
Å, er det deg! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Langt hår til midjen. Det er mørkblondt, litt grått, tjukt og ruskete med noe fall i, ingen lugg. Masser av veldig tykke hårstrå, hestehår, nesten. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
*_*
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Naturlig lyst hår som har vokst ut fra en lang bob, og derfor befinner seg i strikk/opsett for tiden. Litt fall, ellers ganske glatt og flatt. Jeg ønsker meg en permanent pulesveis egentlig.
|
|
|
|
#65 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Blond, halvlangt med lugg. Veldig nordisk og så langt vekk fra krøller som man kan komme.
|
|
|
#66 |
|
|
Don't we all. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Akkurat nå ser jeg ikke ut på håret, og trenger desperat en hårklipp ...
|
|
|
#68 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Jeg trenger helt klart en tur til frisøren nå. Jeg har langt nordisk hår (håret går rett under Bh-stroppen) som egentlig får mer og mer kommunefarge. Jeg striper det ca hver 3. måned. Håret mitt er tynt, glatt og uregjerlig |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Mørkt blondt hår som for det meste er et hakk mørkere enn sin naturlige farge. Tynne hårstrå det er mange av, alltid klippet kort og passelig bustete stylet med voks. Jeg vasker håret og klæsjer i litt voks når det har tørket. Superenkelt!
|
|
|
#71 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Absalone: Så fin du er
|
|
|
|
#72 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Sparesveis; hverken langt eller kort. Har lyst på langt hår etter maaange år med kort. Har mye fall i det, klemmer oppi litt skum og styling etter vask. Lettvint.
|
|
|
|
#73 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Har ganske langt mørkebrunt hår, med svake caramell striper i. Det er litt oppklippet og skrår fårran.
|
|
|
#74 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Jeg har sort hulder hår. Som lever sitt eget liv. Farger vekk det grå som kom allerede kom da jeg var rundt 25 år. Veldig greit å sette opp håret da, blir bra uten for mye pes. Mister mye hår hele tiden, men tror det er like greit (om man ser bortifra tette vasker/dusj) for da skjer det en naturlig uttynning. Håret er en del av min personlighet, ville savnet det veldig om det forandret seg. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Jeg har kort, glatt svartfarget hår. Kan beskrives som litt Audrey Hepburnaktig, men av og til føler jeg at jeg ser litt ut som et barn som har blitt tvangsklippet etter å ha klippet seg selv.
|
|
|
#76 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Je har stutt, rett ut hår
|
|
|
|
#77 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Jeg har veldig tykt kommunefarget hår fra naturens side. Etter at jeg fikk poden har jeg også fått fall, det er uvant.
|
|
|
#78 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Det siste halvåret har jeg hatt forholdsvis kort bob. Litt kortere og oppklipt bak og litt lengre foran. Ikke pannelugg, men sideskill og litt skåret på sidene. Mørk brunt hår med bittelitt lysere brune striper. (Stripene er rester fra i sommer, men har farget håret - ble ikke så værst egentlig.
|
|
|
#80 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut på håret?Jeg er så "heldig" å ha tynt, glatt, kommunefarget hår. Med andre ord - nesten umulig å få gjort noe særlig med. Hvorfor kunne jeg ikke arvet min mors tykke, mørke manke? |
|
|
|
![]() |
|
|