|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
blant fjord og fossevell
|
Trolldressen revnet i sømmenJeg oppdaget til min fortvilelse at sømmen bak på rumpa i trolldressen er rivnet. Det er en stund siden jeg kjøpte dressen så reklamasjon er ikke så aktuelt, men dressen er pent brukt og har lite slitasje så det hadde vert greit å få fikset dette. Noen som har tips til hvordan? Sy, lime?
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: trolldressen rivnet i sømmenAquasure. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenTror jeg ville sendt en mail til forhandler jeg......iallefall dersom den ikke er slitt.....den skal jo ikke revne i sømmen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Trolldressen revnet i sømmen
Aquasure har jeg liggende her, men en rift på ca 7 cm, vil det holde?
|
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenDet er kansje for stor rift for Aquasure? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenForhandler av troll er Aclima tror jeg.....var iallefall dem jeg sendte Trolldress til da jeg skulle reklamere (nettbutikken jeg hadde handlet av, ville jeg skulle sende den direkte). Fikk ny dress og samme feilen skjedde. Da fikk jeg annen type dress i stedet... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenReklamer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenDet samme skjedde med dressen til ene gutten min og jeg gikk tilbake til butikken og klagde. Selv om det var leeeenge siden jeg hadde kjøpt den mener jeg at en dress bør holde i sømmene. Det var ingen problem, butikken sendte tilbake dressen til Troll og vi fikk ny dress! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenJeg har gode erfaringer med troll sentralt fra min tid som barneutstyrspusher, jeg har opplevd at de har tatt inn dresser uten kvitering og flere år gammle dresser helt klart verdt å prøve, jeg fikk gi en kunde en ny ytterdress etter at netting foret hadde rakna litt rundt knappen på innsiden av en dress som var brukt over et år. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Trolldressen revnet i sømmenTakk for svar. Da har jeg sendt mail til troll sentralt. Håper jeg får svar som hjelper.
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenDet samme skjedd vår trolldress for ett halvt års tid siden. Da hadde den ligget på vent i et halvt år før bruk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Sv: Trolldressen revnet i sømmenSå lenge det er sømmen som har revnet så klag. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hvor: østfold
Sv: Trolldressen revnet i sømmenventer på oppdatering, har håp om at det kan bli et hyggelig resultat |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Trolldressen revnet i sømmenSier dere det - sømmen revnet så kan man kanskje få ny? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen revnet i sømmenJentungen sin dress hadde løsnet i den sømmen som går tvers over magen. Glidelåsen til å feste innerforet var løsnet nede ved skrittet. Mange av trykknappene hadde falt av. Dessuten var den MYE slitt på knær og rumpe ifht kun 4 mnd bruk kun i barnehagen. Jentungen er aktiv og hadde selvfølgelig sklidd på magen på fjell uten snø. |
|
|
|
![]() |
|
|