Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trolldressen revnet i sømmen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 00:07   #1
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trolldressen revnet i sømmen

Jeg oppdaget til min fortvilelse at sømmen bak på rumpa i trolldressen er rivnet. Det er en stund siden jeg kjøpte dressen så reklamasjon er ikke så aktuelt, men dressen er pent brukt og har lite slitasje så det hadde vert greit å få fikset dette. Noen som har tips til hvordan? Sy, lime?
Det er forøvrig en classic-model.

Gammel 21-11-09, 00:10   #2
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: trolldressen rivnet i sømmen

Aquasure.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:15   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trolldressen revnet i sømmen

Tror jeg ville sendt en mail til forhandler jeg......iallefall dersom den ikke er slitt.....den skal jo ikke revne i sømmen .....Troll er ganske greie, om ikke annet, kan de komme med et tips om hva du bør gjøre

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:33   #4
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Aquasure.

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Tror jeg ville sendt en mail til forhandler jeg......iallefall dersom den ikke er slitt.....den skal jo ikke revne i sømmen .....Troll er ganske greie, om ikke annet, kan de komme med et tips om hva du bør gjøre

Aquasure har jeg liggende her, men en rift på ca 7 cm, vil det holde?

Forhandleren har allerede hatt den inne på reklamasjon, jeg føler lite for å mase på nettbutikken noe mer. Jeg finner ikke adressen til troll sentralt, kunne det vert noe?

Det ser ut til at selve stoffet har rivnet i sømmen bak, det er altså ikke sømmen som har raknet.

Gammel 21-11-09, 00:39   #5
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er kansje for stor rift for Aquasure?
Syns det hørtes lurt ut å høre med forhandleren om de har noen tips.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:49   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forhandler av troll er Aclima tror jeg.....var iallefall dem jeg sendte Trolldress til da jeg skulle reklamere (nettbutikken jeg hadde handlet av, ville jeg skulle sende den direkte). Fikk ny dress og samme feilen skjedde. Da fikk jeg annen type dress i stedet...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 01:00   #7
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Reklamer.

Jeg reklamerte nylig på en tilsvarende dress, og var sent ute med klagen. Fikk helt ny dress av Troll. (dessverre har jentungen vokst og jeg turte ikke be om en dress i større størrelse, så jeg forsøker å selge den.)

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 02:02   #8
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Det samme skjedde med dressen til ene gutten min og jeg gikk tilbake til butikken og klagde. Selv om det var leeeenge siden jeg hadde kjøpt den mener jeg at en dress bør holde i sømmene. Det var ingen problem, butikken sendte tilbake dressen til Troll og vi fikk ny dress!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 02:11   #9
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gode erfaringer med troll sentralt fra min tid som barneutstyrspusher, jeg har opplevd at de har tatt inn dresser uten kvitering og flere år gammle dresser helt klart verdt å prøve, jeg fikk gi en kunde en ny ytterdress etter at netting foret hadde rakna litt rundt knappen på innsiden av en dress som var brukt over et år.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 12:27   #10
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Standard

Takk for svar. Da har jeg sendt mail til troll sentralt. Håper jeg får svar som hjelper.

Gammel 22-11-09, 00:27   #11
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Det samme skjedd vår trolldress for ett halvt års tid siden. Da hadde den ligget på vent i et halvt år før bruk.
Jeg skrev mail til Troll, vedlagt lå bilder av rift i skrittet. Fikk svar om at dette var produksjonsfeil og fikk ny dress med en gang.
Her er ett av bildene jeg la ved, så ser du kanskje om det er lik rift du har?

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:28   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge det er sømmen som har revnet så klag. Da har det ikke kommet av vanlig slittasje.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:09   #13
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

venter på oppdatering, har håp om at det kan bli et hyggelig resultat

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:13   #14
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier dere det - sømmen revnet så kan man kanskje få ny?
Da skal jammen meg jeg også sende mail. Lillegutt sin Trolldress er revnet i sømmen under den ene armen (!), og den var ny i fjor vinter.
En helt annen sak er jo at innerforet (ullfleece) sitter så løst at det er helt #$%$%& håpløst å ta dressen av og på - selv med hjelp.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 14:08   #15
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jentungen sin dress hadde løsnet i den sømmen som går tvers over magen. Glidelåsen til å feste innerforet var løsnet nede ved skrittet. Mange av trykknappene hadde falt av. Dessuten var den MYE slitt på knær og rumpe ifht kun 4 mnd bruk kun i barnehagen. Jentungen er aktiv og hadde selvfølgelig sklidd på magen på fjell uten snø. Jeg reparerte underveis og tenkte at dette var bruken sin skyld og ikke dressens, men så viste jeg den frem til noen som sa jeg burde klage. Som sagt, så gjort - og vi fikk helt ny dress.
En dress til 1400 kr bør tåle litt mer enn denne gjorde, selv med sleivete bruk.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.