|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?Når man skal reise til utlandet og må ha en mellomstopp her i norge? Det blir i tillegg et bytte av flyselskap. Er det da slik at man må sjekke inn bagasje to ganger? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?Ja du må sjekke inn bagasje to ganger hvis du ikke booker hele turen hos samme selskap/samarbeidspartnere.
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?
Fordi man vet jo ikke hvor lenge god nok tid er. Forsinkelser skjer og man vet ikke hvor lang forsinkelsen blir. Tilbringe mange timer på en kjedelig flyplass bare for å være på den sikre siden gidder jeg virkelig ikke for en liten tur. Ryanair er et A til B selskap og ønsker ikke at man bruker dem som en etappe. Jeg har erfart at man må følge reglene til Ryanair for å være fornøyd, så da gjør jeg det.
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?Jeg hadde heller ikke tatt sjansen tror jeg, men om du først gjør det ville jeg beregnet i allefall to timer.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?Husk at Ryanair ikke dekker ny flybillett dersom du skulle bli forsinket til Torp... verdt å merke seg når man flyr lavpris-flyselskap.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid må man beregne under mellomstopp?Det ble direktefly til Murcia istedet. Et lite stykke fra Alicante, men da slipper jeg ialelfall mellomstopp. Det er igrunnen viktigere enn pris. |
|
|
|
![]() |
|
|