Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

For mye prikking

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 23:21   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For mye prikking

Jah! Når kan jeg sende dem over? Tar du dem i jula og?

Gammel 20-11-09, 23:43   #22
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jah! Når kan jeg sende dem over? Tar du dem i jula og?

Seff. :stort hus:

Gammel 20-11-09, 23:50   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, så snill du er. Nå ble jeg glad. *pakker unger og sånt*

Gammel 20-11-09, 23:53   #24
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

OK. På tide å slutte å skumlese, evt. ta konsekvensen av at det er fræddan. Ikke For mye pikking, men For mye prikking. :noterer:

Pikking. Det er jo ikke engang et verb.

Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 23:58   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Pikking. Det er jo ikke engang et verb.

Er det ikke et verb? :skingrestemme: Å pikke noen er da i aller høyeste grad et verb. :Oppgitt over uopplyste:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 00:30   #26
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Du får si fra når du er ferdigpult da, så kan jeg sende dem hjem igjen. :rydder klar ekstra senger:

Gammel 21-11-09, 00:32   #27
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha Iben!
Jeg trenger noen som kan trimme barnet her.

Gammel 21-11-09, 00:50   #28
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hehe, er ungen blitt lat, Inter? Sist jeg så knøtta så trimmet hun definitivt seg selv.

Surre kan få 11-åringen, som er godt barnevaktmateriale på dagtid iallfall.

Gammel 21-11-09, 00:59   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Har et forelsket kontrollpanel da, for (etterhvert, når jeg ikke har prikkeforbud lenger) så har alle i denne tråden fått en av meg.

Takk, det fikk meg til å føle meg skikkelig speziell.

Jeg har ikke fått pikk på ukesvis. Det er altfor mange unger tilstede hele tiden. Jeg vurderer å sende dem på kostskole.

Jeg ser at jeg har en grense på tre uker.

Gammel 21-11-09, 01:01   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg tror jeg har gått mer enn tre uker. Jeg har et lite eksperiment på gang, men det ser ikke ut til at jeg kommer til å orke å holde det vedlike før jeg får meg noe.

Gammel 21-11-09, 10:35   #31
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Takk, det fikk meg til å føle meg skikkelig speziell.

Klart du er speziellh (navnesminke )! Er du klar over hvor hardt det er med denne kjærlighets-prikkingen?! Er på 3. dagen, og ennå ikke ferdig på grunn av karantenen.

Gammel 21-11-09, 10:40   #32
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange må man prikke for å få lov til å prikke samme person igjen? Er det 5 eller 10? Jeg har i alle fall klart ved et par anledninger å prikke et nick to ganger på en dag.

Jeg prikker nok litt mye. Men det varierer. Noen dager er jeg litt giddaløs.

Jeg klarer ikke alltid å bruke opp dagskvoten. Jeg synes ryktesystemet her inne er veldig bra.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 10:44   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg prikker nesten aldri. Husker ikke på det. men i dag har jeg vært flink og prikket opp "døgnrasjonen" min. Det er nok første gang det har skjedd.

Gammel 21-11-09, 20:14   #34
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg ikke husker helt feil er det er minst 15 personer man må prikke mellom 2 prikker til samme person.

Gammel 21-11-09, 21:36   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Hvor mange må man prikke for å få lov til å prikke samme person igjen? Er det 5 eller 10? Jeg har i alle fall klart ved et par anledninger å prikke et nick to ganger på en dag.

Jeg prikker nok litt mye. Men det varierer. Noen dager er jeg litt giddaløs.

Du har faktisk prikket meg to ganger på en dag. Jeg ble en smule overrasket - hvordan klarte hun det, liksom. I skrivende stund har jeg tre prikker fra deg på kontrollpanelet. Så, ja, du prikker mye, men det er jo bare koselig, så lenge de er grønne. Selv prikker jeg lite, så det kan nok ta litt tid før du får en prikk av meg i retur.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:15   #36
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hehe, er ungen blitt lat, Inter? Sist jeg så knøtta så trimmet hun definitivt seg selv.
.

Neida, det er heller hu mor som ikke helt klarer å holde følge. Lillen er aktiv som bare pokker hun. Ser omtrent slik ut hele dagen: .

Gammel 22-11-09, 19:23   #37
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du har faktisk prikket meg to ganger på en dag. Jeg ble en smule overrasket - hvordan klarte hun det, liksom. I skrivende stund har jeg tre prikker fra deg på kontrollpanelet. Så, ja, du prikker mye, men det er jo bare koselig, så lenge de er grønne. Selv prikker jeg lite, så det kan nok ta litt tid før du får en prikk av meg i retur.

Det er vel like greit å bruke opp kvoten sin også synes jeg. Men jeg prøver jo å la være å prikke sånn helt uten mål og mening. Jeg skulle prikke deg for å skrive dette, men fikk ikke lov. Så jeg er visst tom for i dag.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:17   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Det er vel like greit å bruke opp kvoten sin også synes jeg. Men jeg prøver jo å la være å prikke sånn helt uten mål og mening. Jeg skulle prikke deg for å skrive dette, men fikk ikke lov. Så jeg er visst tom for i dag.

Sier du det.

Jeg prikker visst mest når noe får meg til å le, har jeg funnet ut.

Gammel 22-11-09, 20:23   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...ikke baaare vel, rine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:47   #40
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...ikke baaare vel, rine.

Mest, sa jeg. Mener du at du har fått "sinte" prikker av meg? Det kan ikke være mange i så fall. :mest grei:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.