Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvis jeg skal kjøpe vognpose

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 21:36   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg skal kjøpe vognpose

Jeg hvisker nesten, for mannen blir nok noe oppgitt om jeg begynner å tulle med mer barneutstyr nå.

Nå har vi voksipose og er strålende fornøyd med det. I februar skal hun begynne i barnehage.
Den ødelagte vogna vår skal være barnehagevogn. Det er en Simo duo, som jeg først skal bruke bagen til, senere sportsdelen.

Men voksiposen er ganske stor, og oppbevaringsplassen i barnehagen er liten. Er det noen poser som ikke tar så stor plass, men som likevel er varm?

Gammel 21-11-09, 22:07   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis jeg skal kjøpe vognpose

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Men voksiposen er ganske stor, og oppbevaringsplassen i barnehagen er liten. Er det noen poser som ikke tar så stor plass, men som likevel er varm?

Kan ikke posen ligge i vogna? Det gjør tepper etc. i vår barnehage.

Gammel 21-11-09, 22:08   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Posen ligger i vogna, vel?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:32   #4
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var vel ikke de svarene hun ville ha

Det meste er vel nettere enn voksiposen.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:34   #5
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men ikke varmere, vi har vært superfornøyd med å ha voksipose til våre i barnehage.

Gammel 21-11-09, 22:35   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har dunpose.

Høst/vinter tar vi inn vognposer og lar de ligge inne på egen plass i dedikert Expedithylle. Det er for rått til å la posene ligge ute.

Gammel 21-11-09, 22:36   #7
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Posene blir tatt inn når de ikke sover og ligger i et skap. Tett i tett. Vognene står i et skur utenfor, og på vinteren blir det veldig rått og kaldt om posen er i vogna når barnet ikke sover.

(Som jeg ser Veronal skriver over.)

Gammel 21-11-09, 22:41   #8
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Vi har også dunpose, Odenwalder Holly, i barnehagen. Vi er veldig fornøyd med den! Ellers så finnes det vel mange fine dunposer på markedet.

Vi tar også inn posene i barnehagen jeg jobber i, vognene står i en uisolert bod.

Gammel 21-11-09, 23:18   #9
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

TTH ekstra lang.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:46   #10
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Troller sin pose som er den samme som voksi urban. Eller voksi urban.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:46   #11
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Easygrow.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:21   #12
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Vi har Odenwalder Holly, til vår 3-åring. Han har fortsatt god plass i den. Alltid varm.
Og til slutt, posen kan rulles sammen og blir bitteliten.
Han har hatt posen siden han var nyfødt og da ble den brukt i bag. Nå brukes den i sportsvogn, og han har som sagt veldig god plass fortsatt.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:25   #13
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ok, her står vognene inne i varmt rom når de ikke brukes, så da skjønner jeg! Jeg har en Oldenwalder Holly som jeg burde selge...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:49   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Slår et slag for Voksi Urban jeg.

Gammel 22-11-09, 00:54   #15
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg også.

Gammel 22-11-09, 00:57   #16
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Samme her Se forøvrig prikk

Gammel 22-11-09, 07:24   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

Vi har Odenwalder Holly, til vår 3-åring. Han har fortsatt god plass i den. Alltid varm.
Og til slutt, posen kan rulles sammen og blir bitteliten.
Han har hatt posen siden han var nyfødt og da ble den brukt i bag. Nå brukes den i sportsvogn, og han har som sagt veldig god plass fortsatt.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:30   #18
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Voksi Urban i barnehagen, og vanlig Voksi Classic som forøvrig ikke tar særlig større plass i skapet enn den andre posene. Men hvis du skal kjøpe ny pose vil jeg anbefale 7 a.m. Enfant. Jeg har disse posene hjemme og er så fornøyd. Hadde først puttet i lammeskinnet i bunn, men det ble rett og slett for varmt.

http://www.kokodille.no/index.php?nr=90&idkategori=23

Sitat:

7 A.M .er Skandinavias beste vognpose!
7 A.M. ble laget i Paris av den ledende franske designeren Rebecca Campora.
Det flotte designet og dens solide kvalitet bak produktet gjorde det som skapt for å introduseres i verdensmetropolen New York! Nå er den å få kjøpt verden over.
7A.M er tenkt for den aktive familien - perfekt både for en shoppingdag eller for skiferien. 7A.M. har slått godt an hos mange Hollywoodforeldre.

LS500

Unik vognpose som passer alle vogner.
Størrelser small-medium og large.
Tilvirket i ett dunlignende materiale
Vann og vindtett nylon for å beskytte barnet mot kulde og vann. Fôr i bomull.
Fleecefilt på innsiden som er festet med trykk-knapper, hvilket gjør den vaskbar og kan taes bort ved mildere temperaturer.
Glidelåsen kan åpnes helt ned slik at barnets sko kan stikke ut.
Åpning for 5punktsbelte på baksiden som kan stenges med borrelås når vognposen anvendes som sovepose eller i liggevogn og når barnet sitter fastspent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.